Rcbash träff i Vimmerby den 4-5 juni!
Re: Rcbash träff i Vimmerby den 4-5 juni!
Jag skulle nog börja kolla på alternativt boende. Bättre att avboka än att inte ha något boende alls. För denna helgen kommer det vara tjockt med folk på ALV. Så alla stugor osv kommer bokas upp rätt snart. Men vi hoppas på stugan givetvis.
Om jag lyckas få ihop mitt schema (är mycket som händer privat vid denna tid) så kommer i alla fall jag med husvagn och då tänkt att campa.maxlundblad wrote:hur många kommer "campa" i närheten av banan ? Måste ju bli lite party party
Baja 5b ss X 2
Baja 5b
Baja 5t
FG sportline x 2
Baja 5b
Baja 5t
FG sportline x 2
Hoppas innerligt på att vi får hyra stugan. Annars knoppar jag i bilen... Kan jag skeda med bajan 
Någon som vet om det finns en bra camping nära banan.
Som jag sagt innan, det är inte långt till något i Vimmerby. Så ta vilken som. Annars kan man ställa både husvagn och husbil, tälta vid banan.
Jag kan lugna Er alla, jag kommer!John wrote:Jag tänker nog haka på i år. Får se hur jag tar mig ner bara... Misstänker att det blir X2000 typ...Tror den totala restiden låg på 3 timmar.
Hänger MrMopar med ner då?
Allt för att stilla allas köttsliga lustar, eller hur var det nu?
Blood, guts, and Rock ´n´ Roll
Losi 5ive T - Ballbreaker
HPI Baja 5b - Bajamajan
Losi 5ive T - Ballbreaker
HPI Baja 5b - Bajamajan
Jag tar nog ungarna med och campar;) frugan STANNAR hemma!maxlundblad wrote:hur många kommer "campa" i närheten av banan ? Måste ju bli lite party party
Baja 5T OBR 30,5 VRC BigBore
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Baja 5T G320 Dominator
3PM-X
Gör du rätt i!!
- maxlundblad
- Phone Number: 0701179028
Fan vad trevligt. Är det någon som fixat spons från åbro-bryggeri?gcbossen wrote:Jag tar nog ungarna med och campar;) frugan STANNAR hemma!maxlundblad wrote:hur många kommer "campa" i närheten av banan ? Måste ju bli lite party party
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Tror det är rätt svår att få spons från dom tvärr.
- maxlundblad
- Phone Number: 0701179028
TOODEE ?? Vi kör ju inte onyktra ?S 500 R wrote:Tror det är rätt svår att få spons från dom tvärr.
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Har nu fått lite klarhet i hur det blir med stugan. Den kommer utannonseras för försäljning och bortforsling under våren. Om dom inte lyckas sälja den kommer den att rivas. MEN, om den står kvar när vi har träffen så ska det säkert gå bra att få låna den över helgen.
Med andra ord så ser det inte så lovande ut för oss tyvärr....
hoppas går bra...S 500 R wrote:Har nu fått lite klarhet i hur det blir med stugan. Den kommer utannonseras för försäljning och bortforsling under våren. Om dom inte lyckas sälja den kommer den att rivas. MEN, om den står kvar när vi har träffen så ska det säkert gå bra att få låna den över helgen.
Tror säkert man kan få den billigt, men det är underhåll på en stuga med.