MrMopar wrote:Synd som fanken att det inte blev som önskat.

Kommer Du att kränga "testkarosserna", eller vad man ska kalla dem?
Den gröne krossen vill jag ha själv för ytterligare tester.
Så fort det blir mer körbar mark så skall den riktigt ut och plågas, i form av vurpur, hopp, krasher etc för att se hur mycket den tål innan den ger med sig.
Vi har testat i garaget på den första formningen (den andra oäkta pluggen) där jag stog och stampade den på taket , sparkade på den från sidorna så den flög över hela garaget, vred den 180 grader från framända till bakända, Jessan hoppade på den etc etc, och den höll faktiskt lång över våra förväntningar.
Jag har nog för hög krav på vad det gäller slutresultat tror jag.
Som ni ser så är det alldeles fullt användbart min första kaross som är på filmen, om man nu tål att det är lite svart silvertejp här och var.
Denna som är gjord igår kväll är mycket bättre än det förra , men jag är INTE nöjd. Denna skulle man lätt kunna lacka fint och efter man har målat den ,förstärka den invändigt med silvertejp, så hade den varit fullt OK.
Jag vet att jag kommer aldrig lyckas med samma kvalite som Proline eller HPI, men vill sätta ribban trots allt väldigt högt för att dom som vill köpa en skall inte känna sig lurade, och för att jag skall få en inre ro att jag har gjort den, i min ögon så bra som jag har kunnat.