http://rcmaffian.se/oscommerce_st/catal ... ts_id=1815
Verkar tyvärr va slut hos maffian men det är såna jag köpte. Vettig investering
Kanon, och om jag känner Dig rätt, så lär det snart bli till framdelen med?Burnout wrote:Dom GH är fint grejar!![]()
Jag har GH sakerna till min T dock bara bakdelen!
Ja kanskeMrMopar wrote:Kanon, och om jag känner Dig rätt, så lär det snart bli till framdelen med?Burnout wrote:Dom GH är fint grejar!![]()
Jag har GH sakerna till min T dock bara bakdelen!
Original är till för gubbdjävlar!Burnout wrote:Ja kanskeMrMopar wrote:Kanon, och om jag känner Dig rätt, så lär det snart bli till framdelen med?Burnout wrote:Dom GH är fint grejar!![]()
Jag har GH sakerna till min T dock bara bakdelen!min T börjar rätt tunga! Ändå börjar min T nästan finns inga orginal delar kvar!
Mest små saker är orignal!
Vad menar du med det? Men det är klart jag har redan bytt till alu. Det gjorde jag redan i slutet på 2008.Original är till för gubbdjävlar!
Hehehe, jag gilla inte hos orginal koppling och lagerhåller många har av och lagat många gånger.MrMopar wrote:
Original är till för gubbdjävlar!
Det borde den ju göra, tycker man!Burnout wrote: Hehehe, jag gilla inte hos orginal koppling och lagerhåller många har av och lagat många gånger.
Jag har TR HD hoppas den göra nyttiga än byta spur (drev)!
Ett uttryck bara, inget illa ment!Lusse wrote:Vad menar du med det? Men det är klart jag har redan bytt till alu. Det gjorde jag redan i slutet på 2008.Original är till för gubbdjävlar!
Det är ingen fara,jag är en gubbjävel...MrMopar wrote:Ett uttryck bara, inget illa ment!Lusse wrote:Vad menar du med det? Men det är klart jag har redan bytt till alu. Det gjorde jag redan i slutet på 2008.Original är till för gubbdjävlar!
Ja, du har 5b ss mellan min 5T nästan likan MEN bara några kilo mer än 5b ssMrMopar wrote:Det borde den ju göra, tycker man!Burnout wrote: Hehehe, jag gilla inte hos orginal koppling och lagerhåller många har av och lagat många gånger.
Jag har TR HD hoppas den göra nyttiga än byta spur (drev)!
Själv, eftersom att jag kör original (än så länge, och jag är en gubbdjävel), så tänkte jag bara köra på antingen ett slutet kopplingshus, eller en alu clutch Bell carrier...plast som blir varmt=mjukt=vobblande delar, och det i sin tur resulterar ju i ras av olika slag.
Jag tror nog att jag klarar mig med en av de grejerna, tror inte Du det?
Ja, jag har sett t.ex S500R bilen har PRO mod plus orginal koppling ochMrMopar wrote:Lusse:
Det är rätt!
Tack så mycket för tipset, måste beställa ett par omgående!
Burnout:
Ahaaa, då är jag med!
Din lär ju väga rätt så mycket mer, med tanke på allt godis Du har smällt på.
Tacka fasen för det, kopplingar och grejer är ju inte byggda för det där vridet!Burnout wrote: Ja, jag har sett t.ex S500R bilen har PRO mod plus orginal koppling och
Ibland går bra i en tank eller i 5min! Och ofta gick sönder spur drev
Users browsing this forum: Google [Bot] and 20 guests