Rcbash träff i Vimmerby den 4-5 juni!
Re: Rcbash träff i Vimmerby!
Med risk för att bli idiotförklarad på plats, hur blev det med stugan? 
Blood, guts, and Rock ´n´ Roll
Losi 5ive T - Ballbreaker
HPI Baja 5b - Bajamajan
Losi 5ive T - Ballbreaker
HPI Baja 5b - Bajamajan
Jag tror blir våra BMW fullt med LS-bilar 
Har du frågor om hotell säg till bara.Burnout wrote:Okej! Jag ska kolla upp med hotellS 500 R wrote:Alla hotellen ligger i stan och det är inte långt till något i Vimmerby.![]()
Riktigt kul blir i vimmerby sen!....
Den ägs inte av skytte klubben längre. Så vi vet inte än hur det blir.MrMopar wrote:Med risk för att bli idiotförklarad på plats, hur blev det med stugan?
Ok!S 500 R wrote:Har du frågor om hotell säg till bara.Burnout wrote:Okej! Jag ska kolla upp med hotellS 500 R wrote:Alla hotellen ligger i stan och det är inte långt till något i Vimmerby.![]()
Riktigt kul blir i vimmerby sen!....
Stugan vore juh helt klart lämpligt. För att samla alla på en plats och slippa störa massa slipsnissar på nåt hotell.
Man behöver ju inte ta med sig bilarna till hotellet. Men vi styr inte över stugan.
Men det måste väl gå att hyra den endå eller? Va mest alla fulla LS fantaster som jag tänkte på 
Hur var ska P-plats dom bilarS 500 R wrote:Man behöver ju inte ta med sig bilarna till hotellet. Men vi styr inte över stugan.
Man får ha dom i bilen...Burnout wrote:Hur var ska P-plats dom bilarS 500 R wrote:Man behöver ju inte ta med sig bilarna till hotellet. Men vi styr inte över stugan.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Okej!Lusse wrote:Man får ha dom i bilen...Burnout wrote:Hur var ska P-plats dom bilarS 500 R wrote:Man behöver ju inte ta med sig bilarna till hotellet. Men vi styr inte över stugan.
Jag håller med .. Jag läger gärna några hundringar till stugan.Det blir mycket enklare med stugan, närheten till banan och om man blir lite på örat, och när vi skall grilla...Robban wrote:Men det måste väl gå att hyra den endå eller? Va mest alla fulla LS fantaster som jag tänkte på
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Låg det inte nån "Pistolskytte" klubb lite tidigare på samma område??? Inget alternativ??
Billös expertkommentator..
Ja jag kan slänga till några hundringar med om det behövs. Hela grejjen med grillat och ölat! får vi stugan så kommer jag fredag och lämnar söndag. Åker egen bil om det krävs.Lusse wrote:Jag håller med .. Jag läger gärna några hundringar till stugan.Det blir mycket enklare med stugan, närheten till banan och om man blir lite på örat, och när vi skall grilla...Robban wrote:Men det måste väl gå att hyra den endå eller? Va mest alla fulla LS fantaster som jag tänkte på
Det finns en stuga/förråd vid banan som man kan ställa bilarna i.Burnout wrote:Hur var ska P-plats dom bilarS 500 R wrote:Man behöver ju inte ta med sig bilarna till hotellet. Men vi styr inte över stugan.