Tyvärr så går det inte med TR klockan den kraftiga.Robban wrote:hmmm.. Sneskuret.. Kanske man skulle testa?J.A racing wrote:Kan ju vara nått http://rc-skin.com/product_info.php?cPa ... ucts_id=94
nyheter och Hop ups till hpi baja
Re: nyheter och Hop ups till hpi baja
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Man kan juh välja att man har Turtle grejjerna? Men det kanske är en annan variant vad vet jag?Lusse wrote:Tyvärr så går det inte med TR klockan den kraftiga.Robban wrote:hmmm.. Sneskuret.. Kanske man skulle testa?J.A racing wrote:Kan ju vara nått http://rc-skin.com/product_info.php?cPa ... ucts_id=94
Som du säger Robban, man kan välja att köpa den till orginal, Vertigo eller TR. Så visst går det.
Tyckte väl det..
Grund iden är ju bra . Men att byta till original storlek på kopplings klockan och skruv är inte till talande.Men om dom tillverkar det lilla drevet till TR-klockan så är det nog en bra uppgradering...
Nu får du putsa brillorna LusseLusse wrote:Grund iden är ju bra . Men att byta till original storlek på kopplings klockan och skruv är inte till talande.Men om dom tillverkar det lilla drevet till TR-klockan så är det nog en bra uppgradering...
Var ? jag var precis in o kolla men såg inget. Jag måste vara halv blind!.S 500 R wrote:Nu får du putsa brillorna LusseLusse wrote:Grund iden är ju bra . Men att byta till original storlek på kopplings klockan och skruv är inte till talande.Men om dom tillverkar det lilla drevet till TR-klockan så är det nog en bra uppgradering...det finns ju till TR med.
Nu såg jag ... Nere i högra hörnet.Det hade jag missat...
Det står i texten "Now for TR and Vertigo" sen längre ner när man beställer så väljer man i rullmenyn vilket man vill ha.
Nu får jag putsa brillerna......S 500 R wrote:Nu får du putsa brillorna LusseLusse wrote:Grund iden är ju bra . Men att byta till original storlek på kopplings klockan och skruv är inte till talande.Men om dom tillverkar det lilla drevet till TR-klockan så är det nog en bra uppgradering...det finns ju till TR med.
Hehehe, bra det! Men du hittade det i alla fall!
Ja till slut...S 500 R wrote:Hehehe, bra det! Men du hittade det i alla fall!
Fösnter puts Lusse! Det kör jag med funkar fint på brillorna!

Jag har puts duk.Skall nog använda den mer värkar det som... 
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!