Rcbash träff i Vimmerby den 4-5 juni!
Re: Rcbash träff i Vimmerby!
Jag hade inte en tanke på det själv... men det är ju bara bra!
det skall bli så sjukt skoj det här 
-
Ntch in da dirt
Jag kommer nog med annat än hpi de gör ju inte riktiga ls monstertruckar ännu så då blir det N M B med massa alu grejor på
Last edited by Ntch in da dirt on 12 Feb 2011, 20:16, edited 1 time in total.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Kul !T powa wrote:Jag kommer nog med annat än hpi de gör ju inte riktiga monstertruckar ännu så då blir det N M B med massa alu grejor på
Hoppas jag får ordning på min MCD monster tillräckligt för att kunna dra ett par repor i Vimmerby med den !
Är det ingen som känner nån som har massor av trasiga eller defekta rc bilar så man kunde få till ett riktigt carcrusher-race.....
Skulle göra sig fint i slow-mo att se en monstertruck landa på en bädd av "småbilar" så delarna sprutar åt alla håll.....
Tusan också, nu verkar det inte bättre än att man är tillbaka i LS träsket igen....
Nu får det väl bli att konsultera och förhandla med frugan om datumen för Vimmerby träffen, är det verifierat att det blir träff?
Nu får det väl bli att konsultera och förhandla med frugan om datumen för Vimmerby träffen, är det verifierat att det blir träff?
Jajjamän! Nedräkningen har börjat! 
Har du missat nerräkningen???nho1 wrote:Tusan också, nu verkar det inte bättre än att man är tillbaka i LS träsket igen....![]()
Har sett nedräkningen sedan länge, men läsde nånstans i tråden att det inte var 100 att det blev av (sid 8)? Kanske jag som missuppfattade?
Jodå, det blir av. Det som inte är klart är höstens datum.
Kanon!!! 
Jag bara undrar var plats ska köra där
Pga jag kolla hotell måste boka!
Jag är nog inte riktigt med på vad du menar!Burnout wrote:Jag bara undrar var plats ska köra där
Jag menar ju jag vill vet var plats köra (skjutbana) men var ligger i VimmerbyS 500 R wrote:Jag är nog inte riktigt med på vad du menar!Burnout wrote:Jag bara undrar var plats ska köra där
Så jag lätt hitta hotell,boka det och planera rätt,
Så lätt för mig!
Alla hotellen ligger i stan och det är inte långt till något i Vimmerby.
Okej! Jag ska kolla upp med hotellS 500 R wrote:Alla hotellen ligger i stan och det är inte långt till något i Vimmerby.
Riktigt kul blir i vimmerby sen!....