☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Re: ☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Jo, jag vet! Det satt hårt inne med radio... det vet jag! Men nu äntligen är den här och det känns bra.Bjuggen wrote:Du vet hur det är
Ja ibland är det roligt hur man prioriterar. Men alla är vi likadana. Men nu har du en redig radio. Kolla på maffians hemsida. Dom har juh en killswitch som kostar 250:- har jag för mej. Vet inget om den dock..
Lite bilder på härligheten då!

Riktigt smidigt med ett bra skydd över displayen.

Riktigt smidigt med ett bra skydd över displayen.

Sant... man kanske skulle ha köpt TR HD kopplingsystemet för länge sedan med... men, men..Robban wrote:Ja ibland är det roligt hur man prioriterar. Men alla är vi likadana. Men nu har du en redig radio. Kolla på maffians hemsida. Dom har juh en killswitch som kostar 250:- har jag för mej. Vet inget om den dock..
Ser juh maffigt ut! Är den tung? Dom ser juh oftast mycke tyngre ut än vad dom är dock. Pillat nåt med inställningarna? Hur ser mottagaren ut??
Njä, alltså jag tycker den inte är så värst tung. Känns bra i handen måste jag säga. Nä, har inte hunnit det än. Ska se om jag inte hinner lite i helgen.. Ja, den glömde jag ju ta kort på. Ska fixa det!
Bild på mottagare.

Stora är dom inte..

Stora är dom inte..

Coolt Radio!!!! 
Tack, den är bättre än vad jag trodde i början när jag såg den på bild. Nu är jag riktigt nöjd att jag välde denna radion.Burnout wrote:Coolt Radio!!!!
Ja då bara köpa killswitch slippa oro!S 500 R wrote:Tack, den är bättre än vad jag trodde i början när jag såg den på bild. Nu är jag riktigt nöjd att jag välde denna radion.Burnout wrote:Coolt Radio!!!!
Japp... det ska det bli!Burnout wrote:Ja då bara köpa killswitch slippa oro!S 500 R wrote:Tack, den är bättre än vad jag trodde i början när jag såg den på bild. Nu är jag riktigt nöjd att jag välde denna radion.Burnout wrote:Coolt Radio!!!!
snygg och bra kontroll 
När kommer din 2Växel jag är nyfiken 
Det undrar jag med! Men tr hd kopplingsystemet är slut på lager så det är väl den vi väntar på!