Projekt hemmabana.
- maxlundblad
- Phone Number: 0701179028
Re: Projekt hemmabana.
nu har det skaffats en gammal traktor till banan,skulle behöva en harv eller liknande och om någon har en billig cementblandare att sälja,så kan man börja gjuta banmarkeringar till våren, sen kan det nog bli hur bra som helst.
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Nu får du fixa med granarna bara så kan du ordna tävlingar där med.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Ser förjävla trevligt ut detta! Detta kan mycket väl vara det som får mig att sälja av mina 1:10 och en heli för att inhandla en SS.. Har förövrigt rätt nyligen köpt hus i Nolby så jag och trådskaparen är ju nästan grannar! Och glömde jag säga att jag gärna kommer på ett besök när snön försvunnit.. Keep up the good work! 
Och ja det var detta som fick mig att göra slag i saken, nu står det en beg 5b SS i källarn...
Och jag som inte ens hann sälja dom gamla.. 
- maxlundblad
nu börjar snön försvinna från banan, som kommer ta evigheter innan den torkar upp och blir körbar.
Men nu har jag ju som sagt var skaffat mig en gammal traktor, vilket gör att jag skulle behöva gjort en jättestor kratta till den, så att man kan riva bort alla ogräsrötter, o få fram lite gött matrial. Har blivit lovad att få köpa en av grannens gamla plogar, så när kärlen släpper,så ska det plöjas upp alltihopa.kan nog bli riktigt bra sen. Dräneringen som var tänkt kommer att få vänta några år, för jag har haft en jävlig vinter,där typ allt har pajat i hemmet.
Men nu har jag ju som sagt var skaffat mig en gammal traktor, vilket gör att jag skulle behöva gjort en jättestor kratta till den, så att man kan riva bort alla ogräsrötter, o få fram lite gött matrial. Har blivit lovad att få köpa en av grannens gamla plogar, så när kärlen släpper,så ska det plöjas upp alltihopa.kan nog bli riktigt bra sen. Dräneringen som var tänkt kommer att få vänta några år, för jag har haft en jävlig vinter,där typ allt har pajat i hemmet.
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
- maxlundblad
Körde faktiskt några meter på banan idag, men jäklar vad blött det var, men äntligen har hpi:n fått känna på 2011. Åh vilken härlig doft det var.
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Du får hojta till om du behöver nån hjälp!
- maxlundblad
ja, så fort kärlen släpper,så blir det ARBEIT
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
- maxlundblad
Banans område skall plattas till, och hela bansträckningen ska göras om.
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
- maxlundblad
Idag har banan blivit anpassad för skala 1:10, och helt ny bansträckning, men det ska gå bra o köra LS också. Jag gick runt bansträckningen,och fick ihop 200 lagom långa kliv. Så nu ska det jämnas till och fyllas i hålor med spade, o kratta en massa mossa,gräs o löv. sen blir det kog premiärköring inom kort.
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer