H.A.R.M SX-3 - The track sweeper
Re: H.A.R.M SX-3 - The Street Sweeper
Men 3PK har väl både BALN, MXMD + 2 fria mixar? Eller saknar den dom där 2 fria mixarna?
Så man kan labba med styrutslag beroende på gas, eller bromsverkan beroende på styrutslag?
Så man kan labba med styrutslag beroende på gas, eller bromsverkan beroende på styrutslag?
My motor is stalled but my wheels are still spinning
-
wrep
- Phone Number: 0768033556
Jo den har både BALN, MXMD och 2 fria mixers. Men dessa fria mixers har jag aldrig prövat att använda på min. De borde funka på samma sätt som de övriga rimligtvis.
Får ta att pröva det vid tillfälle
Får ta att pröva det vid tillfälle
// Per slipsåkare som ibland fuskar i offroadträsket.
Och där spenderade man en halv förmögenhet! =P
På ingång är inte mindre än
- Futaba 4PKS med micromottagare
- Futaba aluminium väska med nycklar
- Mylaps RC4 transponder
- Lipo, NiCd, NiMh laddade, minns inte vilken det blev, lite dyrare än iMax och enligt utsagor bättre/snabbare telefonorder liksom
På ingång är inte mindre än
- Futaba 4PKS med micromottagare
- Futaba aluminium väska med nycklar
- Mylaps RC4 transponder
- Lipo, NiCd, NiMh laddade, minns inte vilken det blev, lite dyrare än iMax och enligt utsagor bättre/snabbare telefonorder liksom
- J.A racing
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
ja nu jävlar, fått sån jävla huvudvärk av allt som har med radio att heta!
Så det var bara att handla och gå vidare här i livet!
är lite sugen på att köra 1/12 EC nästa vinter, så en snabb laddare är plus i kankten!
synd att jag inte har en jävla susning om vad laddaren heter, men had en laddström på 2A och urladdning på 10A 80w med inbyggt nätaggregat.. Skulle ha exaktare balansering av lipos än iMax
Så det var bara att handla och gå vidare här i livet!
är lite sugen på att köra 1/12 EC nästa vinter, så en snabb laddare är plus i kankten!
synd att jag inte har en jävla susning om vad laddaren heter, men had en laddström på 2A och urladdning på 10A 80w med inbyggt nätaggregat.. Skulle ha exaktare balansering av lipos än iMax
Så där ja... då har du köpt radio alltså... inga dåliga grejer heller 
-
wrep
Tror du gjorde ett mycket bra val!
och nu får vi äntligen ett vettigt svar på hur man kan göra med alla 4PKS mixar osv 
Var beställde du den?
Var beställde du den?
-
wrep
sx3 wrote: men had en laddström på 2A och urladdning på 10A 80w med inbyggt nätaggregat.. Skulle ha exaktare balansering av lipos än iMax
Tvärt om borde det vara väl?
Får man med ackar till radion eller måste man köpa dem löst?
Ja, jag tror jag gjorde det bästa valet av aktuella prylar ska bli spännande att börja leka med grejorna! 
Ja, jag kanske blandade ihop ladd/urladd siffrorna, jag har tom blandat bort namnet på laddaren haha!
Man får nog med 1 sändarack!, NiMh ack, verkar inte finnas lipos som passar 4PK vad jag hittat hittills, men vore smutt!
Jag har tagit in offerter från BMT och Microracing, sen var jag inne på wentzels i lördags men Sammie jobbade inte så jag lämnade en lapp! Igår ringde han upp och jag fick priser på grejorna, presenterade mina andra offerter och han kunde prismatcha!
Känns bättre att handla från krokarna om det skulle strula med något!
iaf snackade vi lite bromsmixning också och det var inte möjligt att ställa in balansen som vi ville, utan det är individuellt fram/bak man får ställa.. Men det något man sätter i ryggmärgen och gör per automatik.
Ja, jag kanske blandade ihop ladd/urladd siffrorna, jag har tom blandat bort namnet på laddaren haha!
Man får nog med 1 sändarack!, NiMh ack, verkar inte finnas lipos som passar 4PK vad jag hittat hittills, men vore smutt!
Jag har tagit in offerter från BMT och Microracing, sen var jag inne på wentzels i lördags men Sammie jobbade inte så jag lämnade en lapp! Igår ringde han upp och jag fick priser på grejorna, presenterade mina andra offerter och han kunde prismatcha!
iaf snackade vi lite bromsmixning också och det var inte möjligt att ställa in balansen som vi ville, utan det är individuellt fram/bak man får ställa.. Men det något man sätter i ryggmärgen och gör per automatik.
Inte ens det bästa duger åt mig men jag får väl anse mig som nöjd!S 500 R wrote:Så där ja... då har du köpt radio alltså... inga dåliga grejer heller
Det är prylar som behövs dessvärre,
Du gjorde nog ett bra val.sx3 wrote:Inte ens det bästa duger åt mig men jag får väl anse mig som nöjd!S 500 R wrote:Så där ja... då har du köpt radio alltså... inga dåliga grejer heller
Det är prylar som behövs dessvärre,
Jo, min magkänsla säger detsamma! 
Efter lite mailkonversation med Herr Ian Oddie från Oddiefied i England...
Så råkade jag lägga en beställning
Nu undrar ni säkert vad det innehåller?
Så råkade jag lägga en beställning
- J.A racing
Det där blir bra det, du har ju 2nd cond
Varje modellminne har möjlighet till 2 olika setuper, så där finns det möjligheter till snabb justering under race. 
Oddie ja vad kan de vara då om inte nått till motorn?
Oddie ja vad kan de vara då om inte nått till motorn?
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
-
wrep
Perfekt att köpa av honom ju... då har du supporten direkt på banan sen!sx3 wrote:Ja, jag tror jag gjorde det bästa valet av aktuella prylar ska bli spännande att börja leka med grejorna!
Jag har tagit in offerter från BMT och Microracing, sen var jag inne på wentzels i lördags men Sammie jobbade inte så jag lämnade en lapp! Igår ringde han upp och jag fick priser på grejorna, presenterade mina andra offerter och han kunde prismatcha!Känns bättre att handla från krokarna om det skulle strula med något!
det går nog på samma sätt som futaba-usa tipsade om via de 2 fria..iaf snackade vi lite bromsmixning också och det var inte möjligt att ställa in balansen som vi ville, utan det är individuellt fram/bak man får ställa.. Men det något man sätter i ryggmärgen och gör per automatik.
Du får komma på hobbykväll en gång till sen så kan vi labba
-
wrep
tror jag vet... vad kostar en sån i dag? sån vill ja me ha ju! var du tvungen att köpasx3 wrote:
Så råkade jag lägga en beställning![]()