måla kaross med airbrushS 500 R wrote:Vad ska jag ha den tilljebogren wrote:jag har en olje fri kompressor om du behöver lånaS 500 R wrote:Det är ju ingen dum ide alls. Ska komma på det!
☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Re: ☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Jag har fundera om kul se skillnad mellan din twinpipa och min pro pipa side
kommer dom samma blir likan eller annorlunda.....jag är nyfiken!
det måste ni ju testa ni har ju samma motor hur är det med era drev är det samma ?
Okey... tack! Men det löser sig ändå...jebogren wrote:måla kaross med airbrushS 500 R wrote:Vad ska jag ha den tilljebogren wrote: jag har en olje fri kompressor om du behöver låna
Det är jag också nyfiken på! Det får vi testa sen!Burnout wrote:Jag har fundera om kul se skillnad mellan din twinpipa och min pro pipa side
Ja, det är ju 5T båda två... och ingen av oss har ju bytt något. Så det borde vara samma.jebogren wrote:det måste ni ju testa ni har ju samma motor hur är det med era drev är det samma ?
jobbar du idag stefan ?
Japp!jebogren wrote:jobbar du idag stefan ?
så måste vänta tills snö borta så vi kan testa sen!S 500 R wrote:Det är jag också nyfiken på! Det får vi testa sen!Burnout wrote:Jag har fundera om kul se skillnad mellan din twinpipa och min pro pipa side
Precis!Burnout wrote:så måste vänta tills snö borta så vi kan testa sen!S 500 R wrote:Det är jag också nyfiken på! Det får vi testa sen!Burnout wrote:Jag har fundera om kul se skillnad mellan din twinpipa och min pro pipa side
tänkte om jag skulle kommit ut och testat bilenS 500 R wrote:Japp!jebogren wrote:jobbar du idag stefan ?
Japp! min drev är orginal lilla drev 17 sen stora 57!S 500 R wrote:Ja, det är ju 5T båda två... och ingen av oss har ju bytt något. Så det borde vara samma.jebogren wrote:det måste ni ju testa ni har ju samma motor hur är det med era drev är det samma ?
Hade varit kul... men tyvärr.jebogren wrote:tänkte om jag skulle kommit ut och testat bilenS 500 R wrote:Japp!jebogren wrote:jobbar du idag stefan ?
Jag med... och orginal i växellådan!Burnout wrote:Japp! min drev är orginal lilla drev 17 sen stora 57!S 500 R wrote:Ja, det är ju 5T båda två... och ingen av oss har ju bytt något. Så det borde vara samma.jebogren wrote:det måste ni ju testa ni har ju samma motor hur är det med era drev är det samma ?
japp!S 500 R wrote: Jag med... och orginal i växellådan!