☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Re: ☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Ja, gör dom det dom ska så blir jag skit nöjd 
Jag hittade inga P-clips att använda så jag tog 3 buntband per skydd istället. En längst fram, en längst bak och en i miten av skyddet. Satt som sautan och inga tendenser att vilja lossna. Hade dom på när jag voltade så jag spräckte dämparstången, en rejäl volt med andra ord. Ett +5m hopp FJS på snödrivorna 
Jag borrade hål ca 5mm från kanten på skydden in i karossen. Sedan genom gummiskyddet. Bara trä buntis igenom och dra åt sen. Kan posta bild sen om du vill.
Jag borrade hål ca 5mm från kanten på skydden in i karossen. Sedan genom gummiskyddet. Bara trä buntis igenom och dra åt sen. Kan posta bild sen om du vill.
Gör gärna det. Blir nog skit bra. Ska bara få lite färg på den nu med.
Får vi höra vad du har tänkt dig för färg på karossen?S 500 R wrote:Gör gärna det. Blir nog skit bra. Ska bara få lite färg på den nu med.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Ni skulle kunna få höra det om jag visste själv vad det skulle bli.
Fick karren i dag! Den är verkligen stor! Den känns helt okey! Jag tror jag ska skära upp den där bak som orginal karren har.
Fick karren i dag! Den är verkligen stor! Den känns helt okey! Jag tror jag ska skära upp den där bak som orginal karren har.
Rosa skulle passa dej ypperligt Stefan 
HAHAHA PASSAR ROSA!Robban wrote:Rosa skulle passa dej ypperligt Stefan
Ja, varför inte!!! Det vore ju lite coolt!!!
ja bra lätt ser i vimmerby banaS 500 R wrote:Ja, varför inte!!! Det vore ju lite coolt!!!
Jag menar det!! Finns ju bara fördelar med rosa!Burnout wrote:ja bra lätt ser i vimmerby banaS 500 R wrote:Ja, varför inte!!! Det vore ju lite coolt!!!
Låter bra vore du blir första i sverige med rosa karreS 500 R wrote:Jag menar det!! Finns ju bara fördelar med rosa!Burnout wrote:ja bra lätt ser i vimmerby banaS 500 R wrote:Ja, varför inte!!! Det vore ju lite coolt!!!
Jag menar det!!!
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
En rosa wide-kittad Woodster vore "GRYMT"......då ska jag sy en knorr å sätta dit !

Nu kan man få grejer om man lackar med rätt färg... Då är det klart!