Rätta mig gärna mig jag tror inte det, blev lixom ett impuls-köp, vart sugen länge åsså råkade det lixom bli så här..waqr wrote:Kan du styra vid vilka varvtal den växlar?
Olika drevningar vet jag bara, men det visste du säkert redan
Rätta mig gärna mig jag tror inte det, blev lixom ett impuls-köp, vart sugen länge åsså råkade det lixom bli så här..waqr wrote:Kan du styra vid vilka varvtal den växlar?
Int en susning.. kan väga den när den kommerhuSSe wrote:hur mycket väger det där?
Absolut! Det vet duMrKnopfler wrote:Hojta till då det är dagssideburn80 wrote:Ja det blev ju inte så mycket körningar i sommras, så det får vi ändra på oavsett om vi kör i Timrå eller i mina trakter![]()
![]()
Coolt dom är grymma ihop med Hostile hubbarnasideburn80 wrote:Och imorgon ska jag byta dom övre bakre bär-armarna till overkill..
Jo det var ju du som sa att jag skulle ha dom, så det är väl lika bra å göra som du säger hehe..J.A racing wrote:Coolt dom är grymma ihop med Hostile hubbarnasideburn80 wrote:Och imorgon ska jag byta dom övre bakre bär-armarna till overkill..
Nej det kan jag väl inte tro, har jag sagt det.sideburn80 wrote:Jo det var ju du som sa att jag skulle ha dom, så det är väl lika bra å göra som du säger hehe..J.A racing wrote:Coolt dom är grymma ihop med Hostile hubbarnasideburn80 wrote:Och imorgon ska jag byta dom övre bakre bär-armarna till overkill..
Jag trodde jag skulle hinna då jag sa att jag skulle göra det, men det är en liten tjej som fyllt åtta år här så det har vart fullt upp med kalas och sånt som hör tillwaqr wrote:Har du monterat Overkill armarna än? Vi vill ju som vanligt se bilder vet du
Jo, 23/51 blev det nu så får vi se om man tar och testar någon annan drevning sen.waqr wrote:Vilka drevningar kommer du köra med ihop med 2 - stegslådan i början?
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests