Har ju inte tagit rullmödisen änMalte wrote:Det är dax för första lägga på taket och glida i snögrus nu! Nu har den varit trailerqueen länge nog!
BRAVE-BULL Bjuggens 5T
Re: BRAVE-BULL Bjuggens 5T
Billös expertkommentator..
jag har fint kaross ju vill inte repa!Bjuggen wrote:Japp. Riktigt nyfiken. Hoppas inte man repar sönder karossen helt
Riktigt fina grejer måste jag säga! Jag ska bara skaffa den där HD kopplingen!
Känns som om den kan vara värd sina pengar. Tråkigt för dig, Burnout och Malte sista gången i Hawaiihålan. Samma fel allihop, pinjongskruven!!! Särskilt som ni åkt en bit också. Vill inte brassa iväg kanske 10-15 mil för att köra i 10 min.
JA HELT RÄTT! Jag ju kör i 5min sen rasar pinjongskruven!Bjuggen wrote:Känns som om den kan vara värd sina pengar. Tråkigt för dig, Burnout och Malte sista gången i Hawaiihålan. Samma fel allihop, pinjongskruven!!! Särskilt som ni åkt en bit också. Vill inte brassa iväg kanske 10-15 mil för att köra i 10 min.
Det finns andra åtgärder man kan göra för att det inte ska hända hela tiden. Men TR är ju bäst givetvis!
Självklart!S 500 R wrote:Det finns andra åtgärder man kan göra för att det inte ska hända hela tiden. Men TR är ju bäst givetvis!
Well. Liten update.
Köpte en Woddster kaross av Markusb som jag håller på och grejjar med lite.
Läskigt att borra i helt nya prylar.

Köpte en Woddster kaross av Markusb som jag håller på och grejjar med lite.
Läskigt att borra i helt nya prylar.

Du har nya avgas 
Så där ja! Trevligt 
Woodster och mxt passar grymt bra ihop. Ekonomisk som jag är så väntar jag fortfarande på att Dave ska köra mxt på dotd 
Dessvärre inte. Det är Maltes bil som är hemma på lite service. Min egna bil ligger i smulor. Använde hans bara för att borra fästhålen.Burnout wrote:Du har nya avgas
Köpte en omgång med Hostile Crushers för några veckor sen. Tänkte jag skulle prova dom. Har inte skrivits så mycket om dessa. Alla kör ju MXT eller Trensher.markusb wrote:Woodster och mxt passar grymt bra ihop. Ekonomisk som jag är så väntar jag fortfarande på att Dave ska köra mxt på dotd
Ps. Rcmaffian har riktigt bra priser på däck. Knappt det lönar sig att ta på DDM efter frakt, tull mm.
Jag förstå nu!Bjuggen wrote:Dessvärre inte. Det är Maltes bil som är hemma på lite service. Min egna bil ligger i smulor. Använde hans bara för att borra fästhålen.Burnout wrote:Du har nya avgas