Lite smått! Inte helt säker än!Burnout wrote:Du har tänkte vad blir färgtema
☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Re: ☆ HPI 5T Raging BULL ☆
I dag har jag haft bilen hos min hovmekaniker Lusse. Kollade igenom bilen och kollade så jag hade gjort rätt. Lite småfix och hjälp med yamaduden sen var vi klara!
Kanon! Närmare start motornS 500 R wrote:I dag har jag haft bilen hos min hovmekaniker Lusse. Kollade igenom bilen och kollade så jag hade gjort rätt. Lite småfix och hjälp med yamaduden sen var vi klara!
Skulle kunna starta den nu!!
En sak dock! Vi hade ingen så liten insex till stoppskruvarna till yamaduden! Vad använder ni för något???
En sak dock! Vi hade ingen så liten insex till stoppskruvarna till yamaduden! Vad använder ni för något???
Jag har gamla taskigt har små insex du om vill ta insex så pm mig!S 500 R wrote:Skulle kunna starta den nu!!
S 500 R wrote:Skulle kunna starta den nu!!
Små rackare det där. 0,050 tum (eller 1,25mm om du hittar) Jag har såna grejjer.
Billös expertkommentator..
Jag ska kolla om jag hittar något annars så tar jag verkligen en!Burnout wrote:Jag har gamla taskigt har små insex du om vill ta insex så pm mig!S 500 R wrote:Skulle kunna starta den nu!!
Gör detS 500 R wrote:Jag ska kolla om jag hittar något annars så tar jag verkligen en!Burnout wrote:Jag har gamla taskigt har små insex du om vill ta insex så pm mig!S 500 R wrote:Skulle kunna starta den nu!!
Just det, fick dit mitt antisquat stag i dag med!
Starta, filma, ladda upp, låt salivet flöda!!
My motor is stalled but my wheels are still spinning
Ja, ska se om man kan starta upp den till helgen! I den här stormen har jag ingen lust! Sen måste jag skaffa lite siliconslang så jag kan leda ut avgaserna!
Finns i biltema brukar har siliconslang!S 500 R wrote:Ja, ska se om man kan starta upp den till helgen! I den här stormen har jag ingen lust! Sen måste jag skaffa lite siliconslang så jag kan leda ut avgaserna!
Japp, ska kolla med StreetPerformance annars!Burnout wrote:Finns i biltema brukar har siliconslang!S 500 R wrote:Ja, ska se om man kan starta upp den till helgen! I den här stormen har jag ingen lust! Sen måste jag skaffa lite siliconslang så jag kan leda ut avgaserna!
Hur går med yamadude du hittar skruv 
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Jag gillar inte dom där små stoppskruvarna alls.....så himla lätt att dra dem runda....
Brukar sätta i vanliga M3 med skallen utanför.
Lite klumpigare, men då funkar skiten !

Brukar sätta i vanliga M3 med skallen utanför.
Lite klumpigare, men då funkar skiten !