Får kolla lite med Burout om han kan vara med och filma lite. Han har ju en bra filmkamera.Carbon-Dave wrote:Gött mos !!!
Filma gärna lite så man får se hur det funkar !
☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Re: ☆ HPI 5T Raging BULL ☆
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Bra idé !
Du kan väl åtminstorne försöka att inte bara åka runt på bakhjulen.....vi andra blir så avis då.....
Vill inte se några stripprepor med 40-50m svarta spår heller.....
Ut å KÖÖÖÖÖÖÖÖÖR !!!

Du kan väl åtminstorne försöka att inte bara åka runt på bakhjulen.....vi andra blir så avis då.....
Ut å KÖÖÖÖÖÖÖÖÖR !!!
Det är ju det jag behöver nu!jonny h wrote:990:n är underbar...skjuter på bra me såsS 500 R wrote:Du orkar jag inte vänta på några hubbar utan tar hem fuggen. Jag vill ju dra igång bilen och höra hur den låter! Så en wt-990 på väg hem!
Hehehe, ja det återstår ju att se vad pipan ger! Men man kan ju hoppas på att den ger duktigt med PÅWER!Carbon-Dave wrote:Bra idé !
Ut å KÖÖÖÖÖÖÖÖÖR !!!
Jag är lite feg med att köra den nu! Jag har ju ingen failsafe. Vore ju inte kul om den skenar!
Inga problem kan filma men jag måste bara läsa manual ochS 500 R wrote:Får kolla lite med Burout om han kan vara med och filma lite. Han har ju en bra filmkamera.Carbon-Dave wrote:Gött mos !!!
Filma gärna lite så man får se hur det funkar !
Hämta klippare från nätet
Nu återstår bara att stoppa den i kartongen och slänga ut den!

Ser skit bra ut verkligen! Ser fram imot att se denna!
Snygg gjort 
Du har fått förgasern 990 än? Allafall jag kan filma på den när du kör på
Våra modellfält shit stor
Våra modellfält shit stor
Nä, den kommer nog i morgon eller i övermorgon!
Okej då vänta! Kul blir ser fungera pipa Plus jag ska filma!S 500 R wrote:Nä, den kommer nog i morgon eller i övermorgon!
Jag när kör i modellflygfält,Jag använda paddle pga packad snö bra grymt grepp!

Japp, jag säger till!
Nu är snart Fas 1 klar. Det fattas vara TR hd clutch. Sen kommer jag börja samla på mig grejer till Fas 2.
Börjar bra skottsäkert bil!S 500 R wrote:Nu är snart Fas 1 klar. Det fattas vara TR hd clutch. Sen kommer jag börja samla på mig grejer till Fas 2.
Skönt Slippa alltid taskigt saker!