Javissit kvar efter snö-köra!Bjuggen wrote:Skitsnyggt. Hoppas det sitter kvar i snön
Burnout´s TWINEX 57cc 5T
Re: Burnout´s BLUEWOOD 5T
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Spricker inte Humbrol-färgen väldigt lätt ?

Nej jag har precis ute testa dom efter inget spricker!Carbon-Dave wrote:Spricker inte Humbrol-färgen väldigt lätt ?
Japp bara beror hur storlek som ska måla på!Carbon-Dave wrote:Kanon !
Jag har tre i varje rad.Carbon-Dave wrote:Körde du 2 eller 3 i varje rad på dom däcken ?Lusse wrote:Det vete fan ,Mina gav inget vidare gräpp på is när jag prova mina förra vinten.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Min väger mer än det flesta 5t bilarna. Den väger nästan 14kg nu..Ja,ju min 5t granska tunga än 5b! Kanske funkar på is..
Jäklar vad tunga din bilen!Lusse wrote:Min väger mer än det flesta 5t bilarna. Den väger nästan 14kg nu..Ja,ju min 5t granska tunga än 5b! Kanske funkar på is..
Det är mycket alu på bilen, det blir tungt då..
Jag förstå inte hur är tunga din bil och mycket snabb än min!Lusse wrote:Det är mycket alu på bilen, det blir tungt då..
Kan vara till fördel. Tyngden gör att bilen får bra fäste och drar iväg istället för att stå kvar och spinna 

Billös expertkommentator..
Kanske det? Beror hur tyngd och hästkraft?Bjuggen wrote:Kan vara till fördel. Tyngden gör att bilen får bra fäste och drar iväg istället för att stå kvar och spinna
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Lusse wrote:Jag har tre i varje rad.Carbon-Dave wrote:Körde du 2 eller 3 i varje rad på dom däcken ?Lusse wrote:Det vete fan ,Mina gav inget vidare gräpp på is när jag prova mina förra vinten.
Jag satte 2 på varje rad för att få mer tryck på varje dubb, men det kanske inte räcker ändå.....
Hoppas kunna testköra imorron....
Ja, akta bara inte går sönder före flobyCarbon-Dave wrote:
Jag satte 2 på varje rad för att få mer tryck på varje dubb, men det kanske inte räcker ändå.....
Hoppas kunna testköra imorron....
Just nu den står ladda accar och förbredd inför floby!
ändå snart nära det!
ändå snart nära det!Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 22 guests