Jag är inne på nyköp av radio med. Men det känns som 4PKS är lite overkill. Har vi nytta av alla funktioner? Helt klart en jävligt bra radio inget snack om saken. Men varför inte lillebror 4PL? Får juh 2 sådana för samma pris som 4PKSsx3 wrote:Okej, har hört gott om 4pks, men vad är det som får dig att välja Top of the line från Futaba, istället för t.ex Spektrum DX3R, Sanwa M11X..S 500 R wrote:Än så länge orginal som följer med! Men innan våren kommer så blir det en futaba 4pks.
Sitter själv och planerar radioinköp inför våren/sommaren och har frågat runt lite med blir fan inte klokare på vad man ska väljaPersonligen är jag kåt på M11X, gillar den gedigna displayen Men självklart kommer jag välja funktionalitet före design!
Så berätta hur du tänkte när du kom fram till 4PKS!
☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Re: HPI 5T Raging BULL
Det blir as grymt!!!Robban wrote:Givetvis! Ska det va i rosa?S 500 R wrote:Jag vet!!! Kan du fixat ett???Robban wrote:
Va du är dutti! Vill du ha ett diplom?
Jag vill åt den fjärde kanalen till att börja med! Jag var inne på Spectrum, men huSSe hade den R och sålde den för en 4pk. Sanwan tycker jag ser lite för klumpig ut helt enkelt!sx3 wrote:Okej, har hört gott om 4pks, men vad är det som får dig att välja Top of the line från Futaba, istället för t.ex Spektrum DX3R, Sanwa M11X..S 500 R wrote:Än så länge orginal som följer med! Men innan våren kommer så blir det en futaba 4pks.
Sitter själv och planerar radioinköp inför våren/sommaren och har frågat runt lite med blir fan inte klokare på vad man ska väljaPersonligen är jag kåt på M11X, gillar den gedigna displayen Men självklart kommer jag välja funktionalitet före design!
Så berätta hur du tänkte när du kom fram till 4PKS!
Ja, 4kanal radio verkligt ha bra! Jag har två olika radio har bara 2kanal 
Om det bara är 4:e kanalen man är ute efter finns det juh ingen anledning att kasta bort flera tusen på funktioner man inte har nytta av? Då måste juh 4PL vara det bättre valet? Om jag förstått det rätt så har man fritt val vad man vill göra med 3:e och 4:e kanalen på den sändaren/mottagaren 
Kan man tycka, men när man vet hur nöjd huSSe och J.A är med sina så blir det en sådan i alla fall!Robban wrote:Om det bara är 4:e kanalen man är ute efter finns det juh ingen anledning att kasta bort flera tusen på funktioner man inte har nytta av? Då måste juh 4PL vara det bättre valet? Om jag förstått det rätt så har man fritt val vad man vill göra med 3:e och 4:e kanalen på den sändaren/mottagaren
Ok. Ja jag kan juh på inga sätt hindra dej givetvis. Jag ska efter jul beställa en 4PL från japan direkt, blir äckligt bra pris om man jämför. Sparar nästan 1000:- (!!!) jämfört med att köpa i svedala!S 500 R wrote:Kan man tycka, men när man vet hur nöjd huSSe och J.A är med sina så blir det en sådan i alla fall!Robban wrote:Om det bara är 4:e kanalen man är ute efter finns det juh ingen anledning att kasta bort flera tusen på funktioner man inte har nytta av? Då måste juh 4PL vara det bättre valet? Om jag förstått det rätt så har man fritt val vad man vill göra med 3:e och 4:e kanalen på den sändaren/mottagaren
Nä, man köper det som känns bra givetvis!
1000:- mycket pengar! Kanon om man kan spara så mycket!
1000:- mycket pengar! Kanon om man kan spara så mycket!
Inkl moms+Tull? vilken site?Robban wrote:Ok. Ja jag kan juh på inga sätt hindra dej givetvis. Jag ska efter jul beställa en 4PL från japan direkt, blir äckligt bra pris om man jämför. Sparar nästan 1000:- (!!!) jämfört med att köpa i svedala!S 500 R wrote:Kan man tycka, men när man vet hur nöjd huSSe och J.A är med sina så blir det en sådan i alla fall!Robban wrote:Om det bara är 4:e kanalen man är ute efter finns det juh ingen anledning att kasta bort flera tusen på funktioner man inte har nytta av? Då måste juh 4PL vara det bättre valet? Om jag förstått det rätt så har man fritt val vad man vill göra med 3:e och 4:e kanalen på den sändaren/mottagaren
My motor is stalled but my wheels are still spinning
bli ingen tull och moms.. i asiat länderna skriver dom ner värdet på paketet så man inte får nån tull och moms. har man ett jävla oflyt så öppnar dom och tittar. har aldrig hänt mej dock. köpt 3 radios från hong kong utan problem. dom fick man för halva priset jämfört med här hemma.Inkl moms+Tull? vilken site?
Har du nån länk till en bra sida?Robban wrote:bli ingen tull och moms.. i asiat länderna skriver dom ner värdet på paketet så man inte får nån tull och moms. har man ett jävla oflyt så öppnar dom och tittar. har aldrig hänt mej dock. köpt 3 radios från hong kong utan problem. dom fick man för halva priset jämfört med här hemma.Inkl moms+Tull? vilken site?
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Du någon hört om pipa färdigt eller inte? 
Nä, jag har inget hört sen i onsdagsBurnout wrote:Du någon hört om pipa färdigt eller inte?
Nä,(holland) han nog är latmask!S 500 R wrote:Nä, jag har inget hört sen i onsdagsBurnout wrote:Du någon hört om pipa färdigt eller inte?
Nja, det tror jag inte! Men trött på folk som inte kan svara på ett mail!Burnout wrote:Nä,(holland) han nog är latmask!S 500 R wrote:Nä, jag har inget hört sen i onsdagsBurnout wrote:Du någon hört om pipa färdigt eller inte?