JAg hoppas det... om inte annats er den jäkligt coool utLusse wrote:Det är nog ingen fara, den blir nog tillräckligt bra..
☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Re: HPI 5T Raging BULL
Ja , det kan jag hålla med om. Jäkligt cool.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Du tror när kommer din pipa? 
Har precis mailat och frågat!
Ok,Jag är nyfiken bara! 
Jag med 
JAPP!S 500 R wrote:Jag med
Vad rattar du med för radio?
My motor is stalled but my wheels are still spinning
Än så länge orginal som följer med! Men innan våren kommer så blir det en futaba 4pks.
Den original radio är sk*tS 500 R wrote:Än så länge orginal som följer med! Men innan våren kommer så blir det en futaba 4pks.
Då har straplimitersena fram kommit dit. Finns inga gänger för detta fram på FLM armarna. Fick hjälp att göra gånger så skruvade jag ihop det idag. Det du Robban... jag skruvade ihop det 
Va du är dutti! Vill du ha ett diplom?S 500 R wrote:Då har straplimitersena fram kommit dit. Finns inga gänger för detta fram på FLM armarna. Fick hjälp att göra gånger så skruvade jag ihop det idag. Det du Robban... jag skruvade ihop det
Jag vet!!! Kan du fixat ett???Robban wrote:Va du är dutti! Vill du ha ett diplom?S 500 R wrote:Då har straplimitersena fram kommit dit. Finns inga gänger för detta fram på FLM armarna. Fick hjälp att göra gånger så skruvade jag ihop det idag. Det du Robban... jag skruvade ihop det
Okej, har hört gott om 4pks, men vad är det som får dig att välja Top of the line från Futaba, istället för t.ex Spektrum DX3R, Sanwa M11X..S 500 R wrote:Än så länge orginal som följer med! Men innan våren kommer så blir det en futaba 4pks.
Sitter själv och planerar radioinköp inför våren/sommaren och har frågat runt lite med blir fan inte klokare på vad man ska välja
Så berätta hur du tänkte när du kom fram till 4PKS!
My motor is stalled but my wheels are still spinning
Givetvis! Ska det va i rosa?S 500 R wrote:Jag vet!!! Kan du fixat ett???Robban wrote:Va du är dutti! Vill du ha ett diplom?S 500 R wrote:Då har straplimitersena fram kommit dit. Finns inga gänger för detta fram på FLM armarna. Fick hjälp att göra gånger så skruvade jag ihop det idag. Det du Robban... jag skruvade ihop det