☆ HPI 5T Raging BULL ☆
Re: HPI 5T RCB-serie Räsern
Då har man bytt servo! Så nu sitter Savöx servot på plats! Sen allmän städning av bilen, tvättning av filter osv!
Lite OT men kärringen hade en sån f1 modell med Ronnie Pettersons ÄKTA autograf på.
Den la vi ut på blocket vid en kritisk period. Vi sa bud. Vi fick 10000:- för bilen och den va i ganska dåligt skick.
Hade det vart idag hade jag aldrig tillåtit att hon sålt den.. Men men lätt att vara efterklok.
Sorry för
Den la vi ut på blocket vid en kritisk period. Vi sa bud. Vi fick 10000:- för bilen och den va i ganska dåligt skick.
Hade det vart idag hade jag aldrig tillåtit att hon sålt den.. Men men lätt att vara efterklok.
Sorry för
Hobbycenter i Gbg hade en alu dubbelservoarm så jag slog till!
Fick bli en liten beställning nu med. Köper extra klammor till rezzarna och sen Phatdad motorfäste och skyddet över fläktkåpan.
- J.A racing
De är bra grejerS 500 R wrote:Fick bli en liten beställning nu med. Köper extra klammor till rezzarna och sen Phatdad motorfäste och skyddet över fläktkåpan.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Ja, jag har förstått det! Både du och Lusse har dom ju!J.A racing wrote:De är bra grejerS 500 R wrote:Fick bli en liten beställning nu med. Köper extra klammor till rezzarna och sen Phatdad motorfäste och skyddet över fläktkåpan.
- J.A racing
Hehe men det behöver inte betyda att de är bra 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Hehehe sant, men den måste vara bättre än plasten!J.A racing wrote:Hehe men det behöver inte betyda att de är bra
Sålde min wt-813 fugge nu. Så nu blir det en 990 fugge!
Funkar kanon på min 5B. Har du klurat på nån pipa??S 500 R wrote:Sålde min wt-813 fugge nu. Så nu blir det en 990 fugge!
Billös expertkommentator..
Ja, den fugge känns bra! Jo, alltså det blir en PRO-pipa. Ska bara köpa den!Bjuggen wrote:Funkar kanon på min 5B. Har du klurat på nån pipa??S 500 R wrote:Sålde min wt-813 fugge nu. Så nu blir det en 990 fugge!
S 500 R wrote:Ja, den fugge känns bra! Jo, alltså det blir en PRO-pipa. Ska bara köpa den!Bjuggen wrote:Funkar kanon på min 5B. Har du klurat på nån pipa??S 500 R wrote:Sålde min wt-830 fugge nu. Så nu blir det en 990 fugge!
Kommer bli en riktig karamell. Du har all de där goa hop upsen som man vill ha. Dessutom kommer den gå som ett torrt skinn

Hehehe... Ja, jag hoppas den kommer gå bra när jag är klar.
Blev ett yamadude med. Känndes som det behövdes med!
S 500 R wrote:Hehehe... Ja, jag hoppas den kommer gå bra när jag är klar.
Köpte du nån killswitch hos DDM häromdan? Var ju DOTD. Börjar väl bli lite kosing i din kärra nu? Tråkigt om den skenar pga rasat gas/broms servo.
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.3569/.f
Kräver iofs att du byter radio, men det var kanske på G?
Nä, gjorde inte det! Ja, en sådan måste jag ju ha. Men det är ju som du säger! Måste byta radio och det har jag ju inte gjort än. Men innan våren så blir det en nya radio!