JA´s HPI racing 5B baja SS
Re: Johans HPI Baja 5B SS
Jag skall bara hitta länken . Han kommer att sparka dig 1000 gånger på pungen. det är en arab med mycket pengar. För du sa inte var i från han skulle vara i från.....
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Var väl bäst att ändra texten lite då..... 

- J.A racing
Tur det bara är 5-siffrigt änCarbon-Dave wrote:Var väl bäst att ändra texten lite då.....
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Det säger ju inget... bara man köper en bil så är det ju 5 siffrigtJ.A racing wrote:Tur det bara är 5-siffrigt änCarbon-Dave wrote:Var väl bäst att ändra texten lite då.....
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Ja, om man köper nytt så blir det ju snabbt det....
Jag stretar emot så gott det går, men med det nya TR Quickdiff huset åkte det upp farligt nära att trilla över gränsen mot 5-siffrigt.....finns lite marginal kvar, men det är väl bara en tidsfråga....

Jag stretar emot så gott det går, men med det nya TR Quickdiff huset åkte det upp farligt nära att trilla över gränsen mot 5-siffrigt.....finns lite marginal kvar, men det är väl bara en tidsfråga....
Gå in på sid 6 .där finns en förgylld Baja 5B. Den kan man bara gissa vad den kostar. det är säkert sexsiffrigt..Lusse wrote:Jag skall bara hitta länken . Han kommer att sparka dig 1000 gånger på pungen. det är en arab med mycket pengar. För du sa inte var i från han skulle vara i från.....
http://www.mmrlargescale.co.uk/shop/con ... s_gallery/
Last edited by Lusse on 14 Oct 2010, 09:27, edited 1 time in total.
Sidan 6 på J.A tråd???Lusse wrote:Gå in på sid 6 .där finns en förgylld Baja 5B. Den kan man bara gissa vad den kostar. det är säkert sexsiffrigt..Lusse wrote:Jag skall bara hitta länken . Han kommer att sparka dig 1000 gånger på pungen. det är en arab med mycket pengar. För du sa inte var i från han skulle vara i från.....
En liten miss från min sida , men fixad nu..
Han är ju inte frisk den som har dom bilarna!
Varför inte? En sak är säker, han har gott om pengar..S 500 R wrote:Han är ju inte frisk den som har dom bilarna!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
tycker han är frisk,, vill han plöja ner en massa
så är det ju upp till han. andra plöjer ner massa
pengar på nåt annan hobby.
så är det ju upp till han. andra plöjer ner massa
pengar på nåt annan hobby.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Det kan vi vara överrens om att det har har garanterat!Lusse wrote:Varför inte? En sak är säker, han har gott om pengar..S 500 R wrote:Han är ju inte frisk den som har dom bilarna!
- J.A racing
Åh vad jobbigt mitt vevhus Outerwears har börjat lossna, då blir det att plocka ur motorn då. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Hmmm.....misstänkte att det där inte skulle sitta så bra. Känns som om kardborrband och smuts inte fungerar så bra ihopJ.A racing wrote:Åh vad jobbigt mitt vevhus Outerwears har börjat lossna, då blir det att plocka ur motorn då.
Letar Baja 5B