Ståldrev
Re: Ståldrev
HSP Bajer 4x4
HPI Baja 5B
FG Porsche
Har Nytt Nummer...
HPI Baja 5B
FG Porsche
Har Nytt Nummer...
Hobbex har bara plast å swedrc har ju bara färdiga kit å då måste jag köpa 8 drev å inte 4 som jag vill ha.
Du kan köpa ett drev hos Swedrc om du vill!
-
Ntch in da dirt
Red cat rampage har drev som passar till mcd de är billigare änn mcd dreven dock vet jag ingenting om kvaliteten hos dem.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Fick mail i helgen att det inte gick utan det va 2 drev i varje kit så att sägaS 500 R wrote:Du kan köpa ett drev hos Swedrc om du vill!
Men då löser det väl sig... Du skulle ju ha 4 eller??
Hmm jag behöver drev som är 24 25 26 och 35 om jag ska efter dom som gjort bilen
Går det inte beställa det då?
Dom har men som vanligt så har man otur för dom va slutMcd powa wrote:Red cat rampage har drev som passar till mcd de är billigare änn mcd dreven dock vet jag ingenting om kvaliteten hos dem.
Jo det går ju men då får jag ju massa drev som jag inte behöver ju.S 500 R wrote:Går det inte beställa det då?
Om man kan köpa två i ett kitt och du behöver 4 styck. Hur blir det flera över då? Du köper väl bara dom du behöver eller?
Nä så lätt va det inte man kan inte välja vilka drev man vill ha.Det ligger ju 2 drev i varje kit så man kan inte välja drev utan det finns ju färdiga till mcd bilar men dom har ju några kit så något måste ju passa.S 500 R wrote:Om man kan köpa två i ett kitt och du behöver 4 styck. Hur blir det flera över då? Du köper väl bara dom du behöver eller?
Hobbex har massa ståldrev...jonas70 wrote:Hobbex har bara plast å swedrc har ju bara färdiga kit å då måste jag köpa 8 drev å inte 4 som jag vill ha.
http://www.hobbex.se/produkter/8779-mit ... ck-15.html <--- Komplett sats till Truck
http://www.hobbex.se/produkter/8780-mit ... gy-15.html <--- Komplett sats till Buggy
Klicka på reservdelar för att få lösa delar. Jag kommer köra på 25/35/25/25 för att få vridet istället för toppfart. Dock har ju jag 4x4, men bör funka lika bra på din. Jag har också 24/25/26/35 original på min (har jag för mig)
HSP Bajer 4x4
HPI Baja 5B
FG Porsche
Har Nytt Nummer...
HPI Baja 5B
FG Porsche
Har Nytt Nummer...
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Problemet är att ståldreven till MCD har en helt annan utväxling än de till HSP.....S 500 R wrote:Om man kan köpa två i ett kitt och du behöver 4 styck. Hur blir det flera över då? Du köper väl bara dom du behöver eller?
Om man vill ha 31-29-24-26 åker man på att köpa en hel jädra hög med drev eftersom bara ett drev i varje uppsättning passar.....
Om man kunde köpa dreven löst vore det inget problem, men bara för att få ett 24t drev åker man ju på kittet med både 24t och 25t.....