Hur har er Large Scale dag varit?
- J.A racing
Re: Hur har er Large Scale dag varit?
Om jag fattat rätt så laddar du med 500mah till ditt 3000mah acc, de borde ta ca 6 timmar från tomt till fullt.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Det värkar som att du har ett 3000mah batteri. Och du laddar med 500mah,Då tar det ungefär 6 timar.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
J.A du var snabbare än mig på tangent bordet...
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Kan det vara något annat som gör att den bryter???
Är nya batterier i sändaren oxå..
Är nya batterier i sändaren oxå..
Fg GT Bmw M3
Elcon Traxx
Elcon Traxx
- J.A racing
Japp en hel minut snabbare LusseLusse wrote:J.A du var snabbare än mig på tangent bordet...
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- sideburn80
Min dag har vart helt kanon!
Kört på Thomas paintball bana som han nu lägger ner, så mot slutet kom han med hjullastaren och tog bort lite skydd så jag hade större yta att göra bana åt mig själv på. Såå kul
Kört på Thomas paintball bana som han nu lägger ner, så mot slutet kom han med hjullastaren och tog bort lite skydd så jag hade större yta att göra bana åt mig själv på. Såå kul
- sideburn80
Nja, vet inte hur länge han låter mig få köra där så det blev lite imroviserat men helt OK.waqr wrote:Låter inte helt felHar du nån layout klar?
Men jag hoppas verkligen att han köper en själv, för han är sugen
Den har varit riktigt bra. Bytte motor i FG:n idag. Slängde i min egenportade CY cylinder som jag sedan tidigare körde med i Bajan. Portade dock upp ögonbrynen betydligt mer nu och tog även ca 2 mm på kolvens insugssida. Bytte även förgasaren till en WT 813. Hann bara köra en tank innan det började regna men jag tyckte den gick riktigt bra 
Letar Baja 5B
- sideburn80
Kul att du blev nöjd med portningenwaqr wrote:Den har varit riktigt bra. Bytte motor i FG:n idag. Slängde i min egenportade CY cylinder som jag sedan tidigare körde med i Bajan. Portade dock upp ögonbrynen betydligt mer nu och tog även ca 2 mm på kolvens insugssida. Bytte även förgasaren till en WT 813. Hann bara köra en tank innan det började regna men jag tyckte den gick riktigt bra
Blev 2 tankar med FG:n idag med. Hade egentligen inte tänkt köra nåt men det är ju så j*vla svårt att hålla sig
Nålade in WT 813 förgasaren idag och visst är den lite krångligare att få till än andra förgasare
Slutade med 1,15 varv på L och 1,40 på högen. Kommer en lite film senare så får ni ge betyg på nålningen 
Nålade in WT 813 förgasaren idag och visst är den lite krångligare att få till än andra förgasare
Letar Baja 5B
Vart var du och körde då ? Att du inte ringde, så kunde vi gjort en kon bana.waqr wrote:Blev 2 tankar med FG:n idag med. Hade egentligen inte tänkt köra nåt men det är ju så j*vla svårt att hålla sig![]()
Nålade in WT 813 förgasaren idag och visst är den lite krångligare att få till än andra förgasareSlutade med 1,15 varv på L och 1,40 på högen. Kommer en lite film senare så får ni ge betyg på nålningen
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
Förhoppningsvis bra ?
Jag tog med mig två polare och mina två "Bajor" och körde ut till Svartahål i Revingeheds militärområde. Tänkte försöka locka in dom i "bashträsket" och då eventuellt få dom att investera lite pengar i en bil.
Okej,jag fick inte kört så mycket själv, men som sagt mitt syfte var att dom skulle bli frestade. Dom körde som idioter, bilarna studsade och flög åt alla håll och kanter och man kan lugnt säga att dom var totalt begeistrade över bilarna. Jag misstänkte med ett leende på läpparna att bilarna inte skulle klara deras "körning" så länge, för trots att Revingeheds militärområde är på 4300 ha så lyckades dom krocka med varandra 5 ggr och dom lyckades även köra på varandra ett par ggr
Körningen fick avslutas när den ena bilen inte gick att köra längre (antagligen kopplingsklockan eller kopplingen), eftersom den inte hade någon drivning på hjulen, så imorgon blir det tvättning och lite mekning. Båda två var som sagt väldigt fashinerade över bilarna och antagligen har jag fixat iallafall en till polare att "basha" med, för han ville ha lite info om priser, ställen att köpa sakerna på och olika "sidor" där han kunde kolla och då får han naturligtvis adressen till detta forumet
Kontentan av detta är: Låt det gärna kosta lite reservdelar idag, om du vill ha någon att köra med imorgon
Okej,jag fick inte kört så mycket själv, men som sagt mitt syfte var att dom skulle bli frestade. Dom körde som idioter, bilarna studsade och flög åt alla håll och kanter och man kan lugnt säga att dom var totalt begeistrade över bilarna. Jag misstänkte med ett leende på läpparna att bilarna inte skulle klara deras "körning" så länge, för trots att Revingeheds militärområde är på 4300 ha så lyckades dom krocka med varandra 5 ggr och dom lyckades även köra på varandra ett par ggr
Körningen fick avslutas när den ena bilen inte gick att köra längre (antagligen kopplingsklockan eller kopplingen), eftersom den inte hade någon drivning på hjulen, så imorgon blir det tvättning och lite mekning. Båda två var som sagt väldigt fashinerade över bilarna och antagligen har jag fixat iallafall en till polare att "basha" med, för han ville ha lite info om priser, ställen att köpa sakerna på och olika "sidor" där han kunde kolla och då får han naturligtvis adressen till detta forumet
Kontentan av detta är: Låt det gärna kosta lite reservdelar idag, om du vill ha någon att köra med imorgon
Gasar till det rasar 
HPI Baja 5B ss,
HPI Baja 5T RTR med Zenoah ESP Modified & Fully ported 30,5 cc
Futaba 2PL-2,4G
HPI Baja 5B ss,
Futaba 2PL-2,4G
Kolla spur drevet! Kul att du har fått med dig flera!
Allt lugnt, det var skruven till klockan som hade gått mitt av. Allt är fixat så nu är det ut å basha igenS 500 R wrote:Kolla spur drevet! Kul att du har fått med dig flera!
Gasar till det rasar 
HPI Baja 5B ss,
Futaba 2PL-2,4G
HPI Baja 5B ss,
Futaba 2PL-2,4G