Tänk vad kul om man fick se nån gång att en reporter hade koll på vad denne skriver om....
Men som sagt, bättre än inget !
Jodå... det är ett inslag där. Allt som jag och min fru skrev är med! Så vi får väl göra ett om den senaste träffen mer!Bjuggen wrote:Hur gick det med tidningen RADIOSTYRT??
Har ärligt talat inte läst ett reportage i den tidningen om nåt annat än 1:8 OR.
Det tävlas kanske i fler bilklasser
Samma delar som du har på bild gick åt för mig.Robban wrote:Bjuder på en bild på dom delar som gick åt i vimmerby.
Kopplingen på min 5T efter samanlagt en och en halv tank? Fabrikationsfel?
Spurgear på Michaels 5b lager till klockan,lagerhållare till klockan, koppling och styrstag!![]()
Men helt klart värt det
Det lär ju inte hända... får du skulle HPI ändra sina regler..maxlundblad wrote:Samma delar som du har på bild gick åt för mig.
Så SM-regler, ta detta i akt, om man ska vara med i stock-klassen,bör iaf detta släppas fritt minst.
Hmmm.....lite surt med tanke på att det är den typen av publicitet som jag tror LS behöver. Vem skulle skickat in?S 500 R wrote:Nä, det blev nog inget inskickat tyvärr!
Ja, så sant! Vem som helst! Jag skickade in förra gången!waqr wrote:Hmmm.....lite surt med tanke på att det är den typen av publicitet som jag tror LS behöver. Vem skulle skickat in?S 500 R wrote:Nä, det blev nog inget inskickat tyvärr!
Users browsing this forum: No registered users and 16 guests