Jag har killer bee v2-s,tror jag...Bjuggen wrote:Jag vill ha en kill switch. Har en Spektrum DX3S. Vad funkar till en sån??
Vad har du Lusse?? Jag vet att du har en Spektrum.
Hpi Baja 5B SS
Re: Hpi Baja 5B SS
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- maxlundblad
- Phone Number: 0701179028
tror nog iof inte att man tänker på att få ett varv räknat precis när man är vid slingan, ifall bilen rusar, så det är nog den lösningen jag kommer använda när jag väl tänker skaffa ett sånt där mördar biiiisorken wrote:det går ju inte
Om man stäger av bilen så stänger man ju av transpondern eller?
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
sorken, när du stänger av motorn så har du ju antagligen kört fördigt eller något annat skäl... Varför ha på transpondern när inte du ska köra?sorken wrote:det går ju inte
Om man stäger av bilen så stänger man ju av transpondern eller?
En fråga angående transponder.(kan inget om det där .)Kan inte transpondern vara direkt kopplad till strömmen? utan att gå genom någon kanal på motagraren? Kanske med en egen strömbrytare...
- maxlundblad
- Phone Number: 0701179028
jodå. bara den får ström. Det smidiga med att ha den på mottagarens lediga kanal,e att strömbrytarn som är till mottagaren även bryter strömmen till transpondernLusse wrote:En fråga angående transponder.(kan inget om det där .)Kan inte transpondern vara direkt kopplad till strömmen? utan att gå genom någon kanal på motagraren? Kanske med en egen strömbrytare...
Hobao Hyper 9E Tekin rx8
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Schumacher Cougar SV PRO
Söker Sponsorer
Då kan man ha en separat strömbrytare. Eller en y kabel på strömbrytaren till transpondern?
det borde funka...
Hej igen,
Vet inte om jag tänker som en åsna men jag vet inte om jag ändå ska köpa en 5b 2.0 rtr istället för en SS...
Men jag vet faktiskt inte.
Vad tycker ni?
för och nackdelar?
Mvh Isak
Vet inte om jag tänker som en åsna men jag vet inte om jag ändå ska köpa en 5b 2.0 rtr istället för en SS...
Vad tycker ni?
för och nackdelar?
Mvh Isak
Finns ju en med grymt pris hos Telecenter ju!!! Slå till på den.
- J.A racing
Det är väl i princip samma grejer på dom nu för tiden, de enda som jag kan komma på som nackdel är väl 23 cc isf 26 cc. Annars är det ju smidigt med en RTR och Kul att bygga en kit bil. Det är du som väljer och oavsett så får du en grymt rolig bil. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Det är du som tänker som en åsna enligt migIs@k wrote:Hej igen,
Vad tycker ni?
för och nackdelar?
Mvh Isak
har inte rtr diffhållare i plast oxå? Som är känd för att mosa diffen?
Eller det kanske är på en tidigare version. Är det 6mm dämparstänger och dom kraftiga hundbenen på rtr?
Proffsen får svara på frågorna
Eller det kanske är på en tidigare version. Är det 6mm dämparstänger och dom kraftiga hundbenen på rtr?
- J.A racing
V2 är som en SS men med 23 cc och burk.markusb wrote:har inte rtr diffhållare i plast oxå? Som är känd för att mosa diffen?
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Ok, tack för svaret!
v2 har väll inte alu diff case? å har mg i styrservot?