Hpi Baja 5B SS
Re: Hpi Baja 5B SS
Så du låter hellre din bil skena??? I sammanhanget är dom inte så jäkla dyra!
blir nog också då en sådan här: http://shopping.netsuite.com/s.nl/c.885 ... id.3569/.f" onclick="window.open(this.href);return false; med en buzzer också. 
håller med!!S 500 R wrote:Så du låter hellre din bil skena??? I sammanhanget är dom inte så jäkla dyra!
en bil för 12000kr+ så är det inte dyrt med 64$ extra
Nä, verkligen inte!Is@k wrote:håller med!!S 500 R wrote:Så du låter hellre din bil skena??? I sammanhanget är dom inte så jäkla dyra!
en bil för 12000kr+ så är det inte dyrt med 64$ extra
Jag har varken failsafe eller killebee i nån av mina 4 bilar
Dock ska det inhandlas 
HSP Bajer 4x4
HPI Baja 5B
FG Porsche
Har Nytt Nummer...
HPI Baja 5B
FG Porsche
Har Nytt Nummer...
Låter som ett smart val...0rEz wrote:Jag har varken failsafe eller killebee i nån av mina 4 bilarDock ska det inhandlas
en rätt inställd failsafe gör iaf så att den bromsar. Har alldrig sätt någon killer bee på någon nitro bil å dem klarar sig utmärkt med failsafe.
Men sedan är saken den att jag inte har varken platts eller nåt uttag i mottagaren...
Men sedan är saken den att jag inte har varken platts eller nåt uttag i mottagaren...
Finns ingen metanolare som väger 15 kilo. Om du tappar den i 80 blås så är det en rörelseenergi på 500 kg. Inte så ballt.
sant, men den måste ju vara kopplad till en ledig kanal i radion, vilket jag ej har...
Ja det behöver du ha,det är därför man brukar köpa en radio med 3 kanalersorken wrote:sant, men den måste ju vara kopplad till en ledig kanal i radion, vilket jag ej har...
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
- J.A racing
Som jag fattat det så kör du en V2 till en 2-kanalare och dödar med power knappen.sorken wrote:sant, men den måste ju vara kopplad till en ledig kanal i radion, vilket jag ej har...
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Funkar det??? Då kan jag med skaffa en sådan!J.A racing wrote:Som jag fattat det så kör du en V2 till en 2-kanalare och dödar med power knappen.sorken wrote:sant, men den måste ju vara kopplad till en ledig kanal i radion, vilket jag ej har...
http://www.killerrc.com/products/produc ... switch.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Killer Bee v2 works with all 2, 3, & 4 channel radios, except HPI 2.4ghz, Spektrum and Nomadio brand radios.
Kan även tillägga att kill inte kunkar med Eurgle gen 1&2. Eurgle gen3 funkar den med, jag fick uppgradera min sändarmodul samt mottagare när jag köpte killerbee.
Jag har inte behövt använda min killswitch i skarpt läge än, men det är väldigt smidigt att bara flippa av strömmen till sändaren så dör motorn.
Som S500 säger, en baja med rörelseenergi på runt 500kg är inget man ska tumma på säkerheten med.
Killer Bee v2 works with all 2, 3, & 4 channel radios, except HPI 2.4ghz, Spektrum and Nomadio brand radios.
Kan även tillägga att kill inte kunkar med Eurgle gen 1&2. Eurgle gen3 funkar den med, jag fick uppgradera min sändarmodul samt mottagare när jag köpte killerbee.
Jag har inte behövt använda min killswitch i skarpt läge än, men det är väldigt smidigt att bara flippa av strömmen till sändaren så dör motorn.
Som S500 säger, en baja med rörelseenergi på runt 500kg är inget man ska tumma på säkerheten med.
Där ser man... Ja, ska köpa en ny radio till nästa år tror jag... men inte just nu!
- J.A racing
Det står dock add den ej fungerar ihop med HPI 2,4 Ghz radionS 500 R wrote:Där ser man... Ja, ska köpa en ny radio till nästa år tror jag... men inte just nu!
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".