Finns det nån bana i Göteborgsområdet?? Grusgrop eller riktig bana.
Sen har vi ju Hawaii.
Är sjukt sugen på att åka och prova Söjjes bana i Götene " onclick="window.open(this.href);return false;
maxlundblad wrote:Haha, satt o kolla på filmen 22:a augusti del 2. Vart tog du vägen efter starten lusse? Det var det roligaste jag sett på länge.
Finns en start med en Rovan som är på väg åt nåt konstigt håll.....det är min bil.....när jag kollar på Rallys bil.....och jag undrar "vartf*n ska Rally åka ?...."
Ska nog gå o ratta en LS på den också. Fast kör man som en kratta,ska man nog hålla sig i stora grustag
Det handlar nog mer om att en 1:8 är ju bra mycket mindre och smalare.
Det stämmer bra det, är väl att jämföra skillnaden mellan 1:18 4wd och 1:10 2wd inomhus, men det går faktiskt lika snabbt, och då är banan inte byggt för 1:10 egentligen, så det ska nog gå bra tror jag
Hobao Hyper 9E Tekin rx8 Schumacher Cougar SV PRO Söker Sponsorer
maxlundblad wrote:
Ska nog gå o ratta en LS på den också. Fast kör man som en kratta,ska man nog hålla sig i stora grustag
Det handlar nog mer om att en 1:8 är ju bra mycket mindre och smalare.
Det stämmer bra det, är väl att jämföra skillnaden mellan 1:18 4wd och 1:10 2wd inomhus, men det går faktiskt lika snabbt, och då är banan inte byggt för 1:10 egentligen, så det ska nog gå bra tror jag
Kolla filmen i från Norrköping när KBMCD kör på en 1:8... han får knappt plats med bilen och svängarna är alldeles för tighta.
☆Styr med: Sanwa M11X och MT-4☆
ÄNTLIGEN klar med min 5b
nu finns vi på facebook oxå, RcBash.se