men det fanns inte där jag köpte färgen så det blev svart.
inkörningen är inte påbörjad.. jag väntar på en batteri hump..
En dämpad VRC-pipa kanske vore något, är själv väldigt nöjd med min både ljud och effekt, men den bakmonterade sitter oskyddat där av min skada på min pipa, annars hade du kunnat köpt den.p_stman wrote:Finns det någon annan pipa ni kan rekommendera som inte är FÖR dyr...
mvh Peter
En pipa som ger rejäl effekt på en original motor är DDM:s Dominator. Den ger verkligen grym effekt på låg och mellan registret. Nackdelen (eller fördelen hur du nu ser på det) är att den låter som en 2 takts cross med den pipan monterad.p_stman wrote:Finns det någon annan pipa ni kan rekommendera som inte är FÖR dyr...
mvh Peter
Vissa gillar när det låter och vissa inte, testa SS´n och se vad du tycker om ljudet. Då är det lättare att veta vilken pipa man ska rekomendera.p_stman wrote:Finns det någon annan pipa ni kan rekommendera som inte är FÖR dyr...
mvh Peter
Jag har läst på HBF att den inte är speciellt tyst, men jag vet inte du får ta hem en och testa Husse.huSSe wrote:ingen som har den dämpade varianten?
Nej, efter det jag läst och sett på Youtube så skiljer det nästan ingenting i ljudnivå mellan dessa.J.A racing wrote:Jag har läst på HBF att den inte är speciellt tyst, men jag vet inte du får ta hem en och testa Husse.huSSe wrote:ingen som har den dämpade varianten?
p_stman wrote:Finns det någon annan pipa ni kan rekommendera som inte är FÖR dyr...
mvh Peter
Users browsing this forum: No registered users and 11 guests