Stort + till dig för att du postade filmer på Pro Modden. Stort - för en viss person (nämner inga namn) som kallar sig H***e här på förumet för att han inte postar några
JA´s HPI racing 5B baja SS
Re: Johans HPI Baja 5B SS
Kul med lite filmer på härligheten. Ska bli spännande att se hur den presterar när den är innålad och inkörd.
Stort + till dig för att du postade filmer på Pro Modden. Stort - för en viss person (nämner inga namn) som kallar sig H***e här på förumet för att han inte postar några
Letar Baja 5B
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- J.A racing
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Nå er det bare å gi jernet, ikke holde igjen noe som helst........ 
Jan-Erik
http://www.pro-racing.no
Vilken tidig julklapp alltså... nu lär man ju veta vad du gör på all din fritid 
Ja han sitter & smeker sin ProMod & sin ProPipe

MCD UltimateCarbon K600 TWIN
- J.A racing
Ja nu är det dax att börja gasa lite vi nästa körning.Egon wrote:Nå er det bare å gi jernet, ikke holde igjen noe som helst........
Hur mycket hann du köra igår? Blev det en tank på tomgång och en på ordentlig körning?
Letar Baja 5B
- J.A racing
En på tom gång och en halv genom att bara glida runt lite hemma, så i och med det är inkörningen avklarad. Under nästa körning så kan man börja kliva på lite och se vad som händer.waqr wrote:Hur mycket hann du köra igår? Blev det en tank på tomgång och en på ordentlig körning?
Låter spännande detta, inväntar mer film på karamellen...

- J.A racing
Jag ska försöka hitta nån som kan filma, själv har jag ingen videokamera. Såg att du gick bananas hos DDM Hehe!Stelunex wrote:Låter spännande detta, inväntar mer film på karamellen...![]()
![]()
Hehehehe var ju en riktigt bra deal, nu börjar bilen bli komplett, en koppling, pipa, och lite smått annat, sen blir det åka av..
Vad står på tur på ditt projekt?! Även och du nu hackat lite hål i spargrisen med guld spisen..
Grym motor du fixat. Ska bli ruskigt kul att få höra denna på fulspjäll..
Vad står på tur på ditt projekt?! Även och du nu hackat lite hål i spargrisen med guld spisen..
J.A racing wrote:Jag ska försöka hitta nån som kan filma, själv har jag ingen videokamera. Såg att du gick bananas hos DDM Hehe!Stelunex wrote:Låter spännande detta, inväntar mer film på karamellen...![]()
![]()
- J.A racing
Nästa steg blir lite drivline prylar som 4-backs koppling, bättre drivaxlar, Hostile spur, yamadude gas länkage, fullforce soppa slangar och sen blir det nog RPM armar vart efter dom andra slits. Det lär ju tillkomma lite smått och gott med tiden. Annars är jag nog ganska nöjd just för stunden. 
Skulle jag också vara om jag var digJ.A racing wrote: Annars är jag nog ganska nöjd just för stunden.
Letar Baja 5B
En fyr frän sverige tippet at du var neste mann ut med PRO MOD Waqr, kan dette stemme....?waqr wrote:Skulle jag också vara om jag var digJ.A racing wrote: Annars är jag nog ganska nöjd just för stunden.
Hehehe...
Jan-Erik