Den är hel röd.. När jag kollade bara på den som den var, såg den nästan ut som en druleav Lusse » 11 jul 2010, 17:08
Hur ser nos biten ut? Är den hel röd eller är det scalops på den med?
Sideburn´s Demented 5B
- sideburn80
Re: Sideburns Demented 5b
- sideburn80
Nu blev detta beställt i kväll, så det kanske anläder om nån vecka.
-CST Spiked Wheel Nuts for HPI Baja 5B/5T -
-UberRC Extended Hub Axle Set for HPI Baja 5b/5T -
-Team FastEddy "Race Series" Hardened Rear Upper Turnbuckle Set -
-TeamFastEddy Complete Professional Series Bearing Upgrade Kit for HPI Baja 5B/5T -
-Hostile One-Piece Rear Hub Carrier Set, 3 Degree) -
-Hostile Heim End Conversion Kit for Hostile Hubs -
-Turtle Racing Billet HD Tranny Plate for HPI Baja 5B/5T -
-Turtle Racing "Quick Diff" Transmission for HPI Baja 5B/5T
-Turtle Racing V2 HD Rear Shock Mount for HPI Baja 5B/5T
-CST Spiked Wheel Nuts for HPI Baja 5B/5T -
-UberRC Extended Hub Axle Set for HPI Baja 5b/5T -
-Team FastEddy "Race Series" Hardened Rear Upper Turnbuckle Set -
-TeamFastEddy Complete Professional Series Bearing Upgrade Kit for HPI Baja 5B/5T -
-Hostile One-Piece Rear Hub Carrier Set, 3 Degree) -
-Hostile Heim End Conversion Kit for Hostile Hubs -
-Turtle Racing Billet HD Tranny Plate for HPI Baja 5B/5T -
-Turtle Racing "Quick Diff" Transmission for HPI Baja 5B/5T
-Turtle Racing V2 HD Rear Shock Mount for HPI Baja 5B/5T
Last edited by sideburn80 on 31 Dec 2011, 15:10, edited 1 time in total.
- J.A racing
- sideburn80
Jo jag hoppas detJ.A racing wrote:Schyssta grejer
- sideburn80
Kände att projektet får ta tid, men inte hur lång som hellst, så jag drog till med lite av de dyrare prylarna nu.waqr wrote:Shit, det var ingen dålig beställning. Mycket godsaker där
Grymt kul att bygga från grunden. Varför inte köra på FLM widekittet???
- sideburn80
Jo bara jag får hem lite delar så ska jag väl ta och börja skruva lite, ska bli kul.S 500 R wrote:Grymt kul att bygga från grunden. Varför inte köra på FLM widekittet???
Jo det vore fräckt, men det känns nog skönt endå att ha plast där inbillar jag mig.
Måste bara fråga... varför då???sideburn80 wrote:Jo bara jag får hem lite delar så ska jag väl ta och börja skruva lite, ska bli kul.S 500 R wrote:Grymt kul att bygga från grunden. Varför inte köra på FLM widekittet???
Jo det vore fräckt, men det känns nog skönt endå att ha plast där inbillar jag mig.
Håller med Siddeburn där. Har också hellre plast på utsatta ställen som bärarmar osv då det är bättre att dessa går sönder vid en ev krock. Har man alu bärarmar så kröker man bara nåt annat dyrt iställetS 500 R wrote:Måste bara fråga... varför då???sideburn80 wrote:Jo bara jag får hem lite delar så ska jag väl ta och börja skruva lite, ska bli kul.S 500 R wrote:Grymt kul att bygga från grunden. Varför inte köra på FLM widekittet???
Letar Baja 5B
- sideburn80
Med min otur böjer jag väl alu-armen, medans knäcker en plast är inte utgiften lika stor.S 500 R wrote:Måste bara fråga... varför då???sideburn80 wrote:Jo bara jag får hem lite delar så ska jag väl ta och börja skruva lite, ska bli kul.S 500 R wrote:Grymt kul att bygga från grunden. Varför inte köra på FLM widekittet???
Jag vill säga att ni har fel.. alltså ni har rätt i att det bli dyrt om man böjer en... men Lusse har ju alu bak och han har aldrig böjt en vad jag vet... hade alu runt på min FG... böjdes aldrig. Så jag vill påstå att det är är svepskäl för att inte löpa linan ut 
Host host....nej ju j*vlar blir det att kitta bilen full med aluS 500 R wrote:Jag vill säga att ni har fel.. alltså ni har rätt i att det bli dyrt om man böjer en... men Lusse har ju alu bak och han har aldrig böjt en vad jag vet... hade alu runt på min FG... böjdes aldrig. Så jag vill påstå att det är är svepskäl för att inte löpa linan ut
Eller vad säger du Sideburn?
Letar Baja 5B
Äntligen fick du inte det i skallen waqrwaqr wrote:Host host....nej ju j*vlar blir det att kitta bilen full med aluS 500 R wrote:Jag vill säga att ni har fel.. alltså ni har rätt i att det bli dyrt om man böjer en... men Lusse har ju alu bak och han har aldrig böjt en vad jag vet... hade alu runt på min FG... böjdes aldrig. Så jag vill påstå att det är är svepskäl för att inte löpa linan ut![]()
Inga ska kalla mig fegis
Eller vad säger du Sideburn?
Jag menar att om man känner för att köra med widekittet men vill inte det för att man tror att man ska böja alugrejerna så tror jag man har lite fel.. Men man gör självklart som man vill!
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
alu armar bak ær inte lika utsatt som fram.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!