Hur har er Large Scale dag varit?
Re: Hur har er Large Scale dag varit?
Fick mina nya alu fälgar! Känns som man börjar se vad det brakar iväg.
Ojojojoj vilken dag jag haft...
Var uppe hos Rekan idag och vi har haft tok race hela dagen.. Fasen vad det är kul att köra 5T. Vi gjorde upp en kon bana med lite hopp i en grusgrop. Galet roligt.
Men som alltid så ska olyckan vara framme, visserligen inget farligt men kopplingshållaren gav upp...
Andra nu på kort tid. Men men kul som f-n hade vi...

Men som alltid så ska olyckan vara framme, visserligen inget farligt men kopplingshållaren gav upp...
Vad är det för kopplings hållare du har?Stelunex wrote:Ojojojoj vilken dag jag haft...Var uppe hos Rekan idag och vi har haft tok race hela dagen.. Fasen vad det är kul att köra 5T. Vi gjorde upp en kon bana med lite hopp i en grusgrop. Galet roligt.
Men som alltid så ska olyckan vara framme, visserligen inget farligt men kopplingshållaren gav upp...Andra nu på kort tid. Men men kul som f-n hade vi...
![]()
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Det var orginalet som rök, Nu är det beställt en DDM enclosed.
Stack iväg efter jobbet idag igen och körde lite med Monstern. Blev lite blandad körning på gräs och grus. Motorn börjar gå riktigt bra nu. Tycker den faktiskt går bättre än ONB cylindern gjorde. Blev lite spetsigare karaktär på nåt vis med ESP portningen.
Nu står den på laddning inför helgens körningar
Nu står den på laddning inför helgens körningar
Letar Baja 5B
Känns som du har fått nytändning på FG:n???
Hehe, ja det känns faktiskt så just nu. Tröttnade på den ett tag just efter jag skaffat Bajan men nu har suget efter FG:n verkligen kommit tillbaka igen.
Letar Baja 5B
Det är riktigt roligt att köra FG...
Är gräsänkling ikväll så jag passade på att sladda lite med Monstret
Blev två tankar på varierat underlag. Så j*vla kul 
Letar Baja 5B
Har monterat på mitt lager på mittdiffen.
Precis städat av Bajan efter dagens körning i grustaget. Fy f*n vad kul det är att klättra i backarna. Kommer nog aldrig tröttna på det tror jag 
Har även monterat isär dämparna då båda bak läcker som ett såll. Får invänta DS oringarna och nya dämparoljan innan nästa körning. Blir det inte tätt med dessa så blir det att göra som J.A och köpa Threshold Umbrella seals.
Var tyvärr själv idag så det blev inga "actionbilder". Tog dock några kort. Helt underbart väder

Har även monterat isär dämparna då båda bak läcker som ett såll. Får invänta DS oringarna och nya dämparoljan innan nästa körning. Blir det inte tätt med dessa så blir det att göra som J.A och köpa Threshold Umbrella seals.
Var tyvärr själv idag så det blev inga "actionbilder". Tog dock några kort. Helt underbart väder

Last edited by waqr on 04 Jul 2010, 18:02, edited 3 times in total.
Letar Baja 5B
Det kommer du nog att få göra ändå.Det är lika bra att beställa dom med en gång.waqr wrote:Precis städat av Bajan efter dagens körning i grustaget. Fy f*n vad kul det är att klättra i backarna. Kommer nog aldrig tröttna på det tror jag
- J.A racing
Måste ha dammat ordentligt idag. Umbrella seals ersätter inte o-ringarna utan man har dom kvar också.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
För säker tätning så använder man båda.Det har jag gjort.
Har varit och kört på banan i Vimmerby i dag. Riktigt kul som vanligt men jäkligt dammigt. Körde ett gäng tankar med ulu och NEN.