MCDMCMonster aka DIABLO
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
Re: MCDMCMonster aka DIABLO
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Jo, med dom beställningarna jag har liggande så blir börjar det likna något.
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
egentligen ær det væl inte så mycket? førutom motor och pipa?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
Det är en del. Hubbarna, bärarmar, diffarna fram och bak osv. Men det rör på sig helt klart.
Fick ju skruven urborad av bror min i går (tack snowman) så i dag blir det nya skruv och mutter. Sen har jag saker hos Andreas liggande, men jag väntar på mer grejer innan han skickar det. Så det blir lite rejält!
Fick ju skruven urborad av bror min i går (tack snowman) så i dag blir det nya skruv och mutter. Sen har jag saker hos Andreas liggande, men jag väntar på mer grejer innan han skickar det. Så det blir lite rejält!
Hur går det med MMR? Händer det nått?....
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Tack vara dig så gör det det faktiskt!!Lusse wrote:Hur går det med MMR? Händer det nått?....
Han Ian som är ansvarig för RC delen inom deras företag har hjälpt mig. Så i morgon lägger han hälften av delarna på posten (enligt han själv, så det återstår väl att se) och han svara på mail hela tiden och man får svar på sina frågor.
Det var väll bra. Då löser det sig.. Gött.. 
Vad har Lusse gjort för att få MMR att skärpa sig? Vad det än är så borde det nästan vara värt NobelprisetS 500 R wrote:Tack vara dig så gör det det faktiskt!!Lusse wrote:Hur går det med MMR? Händer det nått?....
Han Ian som är ansvarig för RC delen inom deras företag har hjälpt mig. Så i morgon lägger han hälften av delarna på posten (enligt han själv, så det återstår väl att se) och han svara på mail hela tiden och man får svar på sina frågor.
Letar Baja 5B
- J.A racing
Kan man beställa från dom nu igen eller vad tror ni?
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
Lusse gav mig en email adress till han som är ansvarig för MMR. Så jag har mailt med han. Hoppas han håller vad han lovar. Så det återstår ju att se. Så kommer mina grejer som dom ska borde det vara okey igen.
Det tror jag nog att han gör.Varje gång han har mailat mig så har grejerna kommit.S 500 R wrote:Lusse gav mig en email adress till han som är ansvarig för MMR. Så jag har mailt med han. Hoppas han håller vad han lovar. Så det återstår ju att se. Så kommer mina grejer som dom ska borde det vara okey igen.
Han känndes mer seriös helt klart! Så det känns bra måste jag säga! Vill ju kunna gå vidare med min bil nu så den kan bli klar någon gång!
Detta är hans adress: ian@minimoto.co.ukwaqr wrote:Vad har han för email adress då?