Blir nog lugnt med uppgraderingar just nu, möjligtvis under vintern.

Nog var det kul allt, dom få minutrar som blev körda innan mottagaren spöka.S 500 R wrote:Hur känns det nu då? Är det lika kul att köra båt som bil?
Tack. Riktigt nöjd med köpet, den ser ju lite små fräck ut tycker jag.waqr wrote:GrymRiktigt nice båt! Hur tycker du att den går?
Hahaha...MrKnopfler wrote:Tror det är bättre att han filar lite på årorna![]()
Jo, fan sjön är ju nästan tre mil lång, jobbigt att ro så passmadmike83 wrote:ja fan om den stuckit iväg ut över sjön då hade du fått rott iallaf så du hade tur
Klart det ska bli film. Det som inte proboat har, kan man köpa eftremarknads... finns ju det mesta.waqr wrote:Den ser verkligen maffig ut båten! Hoppas du har möjlighet att ta lite film när du kör. Är väldigt sugen att se hur den går i vattnet![]()
Vad finns det för uppdateringar att köpa till den (förutom värre motor). Finns det olika propellrar, trimplan etc...?
Tackar! Det ska jag testa, den verkade rätt pigg den lilla stunden jag var med om.Stelunex wrote:Grym båt sideburn... Den motorn är riktigt grym. kasta på en avstämd pipa så kommer det hända saker...
Det finns en liten bunt med pipor på miniracingteknik.se, tror inte det finns någon specifik pipa till min utan det blir universal. men just formen på mitt skrov kanske spökar till det, men om det finns någon pipa som inte är så överdrivet lång funkar det ju utan problem. Om man bara ser till utseendet tycker inte jag det är snyggt med en jätteraket där bak, men det gör ju säkert sitt till i prestanda.waqr wrote:Finns det många olika pipor att välja på till den här båten?
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest