S 500 R wrote:Bra ös i din pulka helt klart!!! Coolt att se att det är så mycket ös i dom ProModdarna.
ja det var riktigt kul att se att den går men mindre roligt att den gick sönder så tidigt på körningen
S 500 R wrote:Bra ös i din pulka helt klart!!! Coolt att se att det är så mycket ös i dom ProModdarna.
ja dom verkade bra men jag körde sönder 3 stycken av mina orginal så blir det så dyrt att köpa helt nya orginal plus dom där ringarna så då tänkte jag att ja testar dom där.J.A racing wrote:Ja alla varianter lär ju vara bättre än orginal i alla fall, jag ska nog testa dom där ja länkade till.
Ja precis då är det lite annat, Phat Dad kittet är ju grymt med 5 mm pinnar i axlarna. http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.7000/.f" onclick="window.open(this.href);return false; men dom kostar ju en slant.madmike83 wrote:ja dom verkade bra men jag körde sönder 3 stycken av mina orginal så blir det så dyrt att köpa helt nya orginal plus dom där ringarna så då tänkte jag att ja testar dom där.J.A racing wrote:Ja alla varianter lär ju vara bättre än orginal i alla fall, jag ska nog testa dom där ja länkade till.
funkar inte det så blir det väl några andra sorter på dom där då
ja det där är ett kanon kitt väntar hem sånna till företaget nuJ.A racing wrote:Ja precis då är det lite annat, Phat Dad kittet är ju grymt med 5 mm pinnar i axlarna. http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.7000/.f" onclick="window.open(this.href);return false; men dom kostar ju en slant.madmike83 wrote:ja dom verkade bra men jag körde sönder 3 stycken av mina orginal så blir det så dyrt att köpa helt nya orginal plus dom där ringarna så då tänkte jag att ja testar dom där.J.A racing wrote:Ja alla varianter lär ju vara bättre än orginal i alla fall, jag ska nog testa dom där ja länkade till.
funkar inte det så blir det väl några andra sorter på dom där då
Rallyfinnen wrote:Du kan väl filma lite nästa gång du kör, så man får se hur vansinnesmotorn går
Tråkigt när det blir ras! Kanske man borde förstärka lite i drivlinan, annars är det väl nästa som rasar..
haha ja det är ett jäkla helvetesmaskin bara sprutar saker om den får hoppas att den håller nuhuSSe wrote:måste bara säga att jag gillar din bil.
på grund av motorn. så jävla läckert att inte original
prylarna håller. då vet man att man har pulver under karren![]()
![]()
undra hur min blir? ioch för sig så har jag ju förstärkt allt som går hittils.
det är 2 förstyvningar jag skulle vilja haft tag i, dom som gbe har i sitt sortiment.
dom 2 som sitter bakom motorn och över den som går över bromsen.

japp nu har man lagat i 3 tmmar så får man väl 20min körtid när den är klar innan nästa sak går sönderhuSSe wrote:blir bra det där mike!
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests