Mats MCD RR EVO3 TOXIC WASTE
Re: Mats MCD RR EVO3
Vet inte riktig.....Funderat lite på en till JetPro...men oxå på en ProPipe...

MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Nu var det bestämt..
Efter att ha snackat en lååång stund med Andreas så slutade det med att jag beställde en VRC pipa till min RR.
Förbaskat trevlig kille å snacka lite dynga med må jag säga
Det var tydligen den bästa pipan till min RacePortade 27,2 snurra..
Passade även på att beställa en uppsättning med förstärknings ringar till mina RR fälgar ( så kanske dom håller )
Efter att ha snackat en lååång stund med Andreas så slutade det med att jag beställde en VRC pipa till min RR.
Förbaskat trevlig kille å snacka lite dynga med må jag säga
Det var tydligen den bästa pipan till min RacePortade 27,2 snurra..
Passade även på att beställa en uppsättning med förstärknings ringar till mina RR fälgar ( så kanske dom håller )
waqr wrote:Hehe...har ekonomin blivit bättre sen i förmiddags
Sen igår menar jagMats B wrote:
Kommer förmodligen bli min JetPro pipa tills ekonomin tillåter nå´t annat..![]()
Kollade med JetPro´n & det går fritt..
Letar Baja 5B
Jaså det var det inlägget du hade i tankarna...
Ja va fasen nu har ju lönen landat & den var lite större än väntat så det var ju bara att slå till medans det finns kosing på kontot...

Ja va fasen nu har ju lönen landat & den var lite större än väntat så det var ju bara att slå till medans det finns kosing på kontot...
Vad är det för pipa ni pratar om... tänker eftersom det är till samma bil som jag har så kanske det är nåt som jag kan använda... har nämligen ingen pipa jag heller... o nån begagnad verkar inte finnas att få tag på till Evo3 
MCD Evo 3 Sport
Walbro 990, 29cc Big Bore, Jetpro V2
det är denna pipa vi snackar om..

Vet inte riktigt om det är den ultimata pipan för dig men det kan säkert Andreas på SwedRc svara på.
Vet inte riktigt om det är den ultimata pipan för dig men det kan säkert Andreas på SwedRc svara på.
Jag ser direkt att det är en pipa i tvåtusen kronorsklassen... alltså inget för mig.. jag ska ha en billig pipa av budget modell som passar bra till evo 3... gärna en begagnad...
MCD Evo 3 Sport
Där gissade du nästan på kronan rätt ...inte illa..
Japp... bra gissat.. men o andra sidan så vet jag att dom ligger runt dom pengarna om det ska vara bra grejer som precis passar för specifik motor, alla pipor har olika karaktär och anpassade för olika motorer..
Jag har tänkt mig en billig pipa, som bara är att bulta på på min evo 3.. har ingen som helst aning om det passar från tex FS och CF... för till dom finns billiga pipor som säkert är lite bättre än vanlig stockpipa.
Jag har tänkt mig en billig pipa, som bara är att bulta på på min evo 3.. har ingen som helst aning om det passar från tex FS och CF... för till dom finns billiga pipor som säkert är lite bättre än vanlig stockpipa.
MCD Evo 3 Sport
Bra val, låter riktigt gott när den "kliver in". Andreas ja, den stackaren... Hans tålamod har jag testat ordentligt.Mats B wrote:Nu var det bestämt..
Efter att ha snackat en lååång stund med Andreas så slutade det med att jag beställde en VRC pipa till min RR.![]()
Förbaskat trevlig kille å snacka lite dynga med må jag säga![]()
Det var tydligen den bästa pipan till min RacePortade 27,2 snurra..![]()
Ja Andreas är verkligen helt kanon att ha o göra med..
Fasen va jag vill ha min pipa här & NU.....Vill ut å gasa RR...
Fasen va jag vill ha min pipa här & NU.....Vill ut å gasa RR...
Ser mycket trevligt ut Mats... Vart köpte du slangarna???