Blev det ett vanligt svänghjul... eller ett lättat???tomso wrote:Fikk nytt svinghjul i posten i dag fra rc-racing.. må bare få tak i svinghjuls avdrager nå, så er det nye svinghjulet på plass..
Hur har er Large Scale dag varit?
Re: Hur har er Large Scale dag varit?
Det ble vanlig svinghjul.. Jeg ba Egon sende meg et nytt et, og da kom det et vanlig svinghul.S 500 R wrote:Blev det ett vanligt svänghjul... eller ett lättat???
HPI Baja 5B SS - Oneill Brothers Racing 30.5 Pro Mod - VRC Pro Pipe - Futuba PK4TS\ESP 30.5 - VRC BB pipe
HPI Baja 5T- MMR Super MX Pro 50
HPI Baja 5T- MMR Super MX Pro 50
Okey... funkar ju det med!!tomso wrote:Det ble vanlig svinghjul.. Jeg ba Egon sende meg et nytt et, og da kom det et vanlig svinghul.S 500 R wrote:Blev det ett vanligt svänghjul... eller ett lättat???
-
badboysftp
- Phone Number: 0709998877
då var man ute idag o körde med min 5T, fi fasen vad sjukt bra den går, är ju ny inom Ls så jag är inte van vid dessa farter känsla mm även fast bilen är original....
Lånade ut min Summit till polaren så bashade vi runt o stänkte ner varandras bilar med snösprut, det är sjukt kul, men attans vad svårt det är att köra snabbt o rakt på snö utan att snurra runt, hade inte mkt kontroll emellanåt om man inte smyger men det är ju inte kul....
Ser redan fram emot nästa körning, det är starkt beroende framkallande att köra
Lånade ut min Summit till polaren så bashade vi runt o stänkte ner varandras bilar med snösprut, det är sjukt kul, men attans vad svårt det är att köra snabbt o rakt på snö utan att snurra runt, hade inte mkt kontroll emellanåt om man inte smyger men det är ju inte kul....
Ser redan fram emot nästa körning, det är starkt beroende framkallande att köra
Hpi: Baja 5T, Formula Ten
Traxxas: E-maxx, Summit
Kyosho: TF5 Stallion Shin
Nu när du har fått smak på LS kommer du sälja av dom andra bilar och köpa uppdateringar till 5T bara 
Så var det för mig,nu skulle jag aldrig vilja ha något annatS 500 R wrote:Nu när du har fått smak på LS kommer du sälja av dom andra bilar och köpa uppdateringar till 5T bara
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
Nä, har man väl börjat med LS så är inga andra bilar aktuella känns det som!Jimmy wrote:Så var det för mig,nu skulle jag aldrig vilja ha något annatS 500 R wrote:Nu när du har fått smak på LS kommer du sälja av dom andra bilar och köpa uppdateringar till 5T bara
-
badboysftp
Ja, jag har märkt det.... kommer inte att sälja min Summit, men jag har en hel del andra som ska väck till förmån för options mm till bajjan
Gör du helt rätt i!!!badboysftp wrote:Ja, jag har märkt det.... kommer inte att sälja min Summit, men jag har en hel del andra som ska väck till förmån för options mm till bajjan
-
badboysftp
Idag blev det en liten repa bara....
kul som fasiken, men ujj vad svårt med 2wd, skulle vilja haft 4wd istället, särskilt i snön....
kul som fasiken, men ujj vad svårt med 2wd, skulle vilja haft 4wd istället, särskilt i snön....

- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
mcd

Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- _Anders_
Har varit ute och kört i nysnön. Känns som att ja behöver skaffa dubbdäck 
Black Pearl Baja Projekt - "under rekonstruktion"
Sätt skruv i dom... det hade scania gjort när vi körde senast!! Gick hur bra som helst!_Anders_ wrote:Har varit ute och kört i nysnön. Känns som att ja behöver skaffa dubbdäck
Kom precis in från lite FG snöbash på åkrarna runt kåken..
Fasen va kul det är att bara fläska runt med diffbroms & drifta som fasen...
Var tvungen att sluta efter ca en tank för att länkaget till förgasaren började frysa fast..
Menmen det var ju skoj så länge det varade.. Nu står den på avisning & allmänt tinande..
Fasen vad det fryser fast snö & is på alla Alu-delar..
Fasen va kul det är att bara fläska runt med diffbroms & drifta som fasen...
Var tvungen att sluta efter ca en tank för att länkaget till förgasaren började frysa fast..
Menmen det var ju skoj så länge det varade.. Nu står den på avisning & allmänt tinande..
Fasen vad det fryser fast snö & is på alla Alu-delar..
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
- J.A racing
Jag tänkte också köra lite idag, men det kom som vanligt en massa annat emellan. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".