och bor i en lägenhet i Sollefteå som ligger ca 12 mil norr om Sundsvall och för att glädja Roxen så kan jag berätta
att jag är äldre än honom född -64,jag är förtids pensionär sedan nästan 10år pga en ärftlig sjukdom och en
sönder lyft rygg som gör att jag tillbringar mycket tid på sjukhus ligger där nu sedan 2månader tillbaka.
Jag köpte min första rc bil när jag var 12år en banbil det var 90% skruva så jag lessnade men blev sugen igen när
jag blev pensionär och har kört det mesta i alla storlekar både metanol och el allt utom Ls,effter mycket läsning
om LS på RSB så köpte jag en Fg monster jeep och blev fast direkt och sedan jag läst om hur kul ni har med era
bajor så kunde jag inte låta bli att köpa en baja 5b ss och ja Husse du hade rätt att bygga den var störtkul har inte
startat den än men nu har jag köpt skidor och paddel däck så när jag kommer hem så blir det test.
mitt problem är att jag inte kan sälja av några bilar utan har alla kvar så min sambo börjar tycka att dom tar mycket
plats. annars är vårat gemensamma intresse hästar som tar en hel del tid men annars är det rc som gäller.
nog om mig jag lämnar över staffet pinnen till nästa för presentasion och tack för detta fina forum.