Jag hade tyvär ingen fotograf med mig, men det vart en bild efter körningen.

Allt löst material typ jord, sand och grus mm.ICON wrote:Funkar paddlar enbart på sand?
J.A racing wrote:Äntligen idag skickades mitt TR kopplings kit, lång väntan men för det priset kanske det var värt det iallafall.
Ja du varför det tog sån tid vet jag inte riktigt, men jag skulle gissa på att jänkarna köpte alla till Dunetoberfest. Den är köpt hos MMR i england för 129 pund och fraktfritt.Stelunex wrote:Vad är det som har strulat? vart köpte du från? Vad fick du ge? Som du märker så är jag nyfiken som satan... ut med språket![]()
J.A racing wrote:Äntligen idag skickades mitt TR kopplings kit, lång väntan men för det priset kanske det var värt det iallafall.
Dom bytte nått system i webshopen och hade strul med lager saldot och hade betydligt mer i lager än vad det såg ut som. Jag tycker dom är riktigt bra faktiskt, man får poäng på allt man handlar som man sen kan ta ut i form av rabatt. Och för registrerade kunder kör dom ett Monday special mejl med riktigt bra erbjudanden. Fast ingen slår nog DDM på fingrarna när det gäller utbudet.Stelunex wrote:Ahhha, var inne på MMR och tänkte beställa, men upplevde att det var mycket restat, men de har stort utbud av delar...
Frakten ser man när man checkar ut, dom kör med nån form av enhetsfrakt. Oavsett hur mycket man beställer så ca 10 pund för lullull & reservdelar och 30 pund för en komplett en bil inom EU. Samt att man slipper svensk tull & moms på detta sätt!waqr wrote:Vad landar frakten normalt på från MMR? Om inte den är alltför blodig så skiljer det ju inte så mycket i pris i jämförelse med Daves.
Users browsing this forum: No registered users and 26 guests