Värme plåten ,Jylfen wrote:Sitter och funderar vad man ska ha för färg på den nya karossen. Sen undrar jag hur varm värmeplåten på motorn blir. Blir den inte allt för varm så funderar jag på att måla om den med.några funderingar och förslag.
Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Slösurfar & hittade dessa "kopior" på "paddeldäck"...Varför måste dom kludda med allt...

MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Och dom ser för jävliga ut. Paddlarna är ju inte riktiga.Mats B wrote:Slösurfar & hittade dessa "kopior" på "paddeldäck"...Varför måste dom kludda med allt...
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Konstaterar tråkigt nog att RC Maffian stängt ner butiken på obestämd tid.....

Jag var inne på sidan och skickade en länk till Riche då säger han att den var stängd
nu kommer inte jag in häller.
Fan vad tråkigt. Hoppas att det ordnar sig för Andreas.Dave wrote:Konstaterar tråkigt nog att RC Maffian stängt ner butiken på obestämd tid.....
![]()
![]()
![]()
![]()
Re: Sv: Vad gör DU just nu?
Va tråkigt. Nån som har pratat med han?Dave wrote:Konstaterar tråkigt nog att RC Maffian stängt ner butiken på obestämd tid.....
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag är inte döv. Jag bara skiter i dig.
Är tyvärr inte förvånad. Mängden arbete i förhållande till intjäning, i denna bransch, är nog rätt stor skulle jag tro. Dom allra flesta handlar ju sina saker utomlands så det kan ju inte finnas plats för hur många små RC butiker som helst i lilla Sverige.Dave wrote:Konstaterar tråkigt nog att RC Maffian stängt ner butiken på obestämd tid.....
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt trist dock, hoppas han kommer tillbaka
Letar Baja 5B
- Dave
- Site Admin
Så är det.
Det värsta är att ofta blir det dessutom billigare att köpa från en Svensk handlare.
Det värsta är att ofta blir det dessutom billigare att köpa från en Svensk handlare.
Det här klippet gjorde min kväll! Måste väl räknas som Largescale?
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
- Dave
- Site Admin
Nja, lite dåligt drag tycker jag nog.....
Kan ju inte ha gjort mer än 200 knop!

Kan ju inte ha gjort mer än 200 knop!
Håller på för fullt att få in Mr Kekkonen på offroadspåret igen, en Trevor Simpson är ju en bra början eller?

- Dave
- Site Admin
Han ringde förut, antagligen för att döva samvetet från de fruktansvärda handlingar han var tvungen att utföra för att få köpa motorn av dig....hade inget medlidande alls!

Om jag får in flika , så mekar han väldigt mycket för att slipa mecka.....Eller var det inte så han sa...?....Den finska slipsen......