Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Hehe....förstod det Mr Knopfler
Då är det väl bara att börja jaga. Nu ska kaffebrygaren laddas 
Letar Baja 5B
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Tretåren är redan avklarad=) Men jag började ju nåra timmar före digwaqr wrote:Hehe....förstod det Mr KnopflerDå är det väl bara att börja jaga. Nu ska kaffebrygaren laddas
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Näe, jag har inte batterilådan hemma. Den lämnade jag på Sojno i Bräcke så domhuSSe wrote:då blire altså kørning idag, om du hittar en mutter.?
skulle ha nått att mäta på för att göra en alulåda. Så den kan jag inte hämta förrän till veckan.
"A car is just fast enough when you stand in front
-Walter Röhrl
-Walter Röhrl
Kollar forumet.. har precis ätit frukost. Har fått ett erbjudande att vara med på en träff med forumet...
- sideburn80
Jaha, vad är det för träff då?S 500 R wrote:Kollar forumet.. har precis ätit frukost. Har fått ett erbjudande att vara med på en träff med forumet...
Det är Mercedes forum som ska ha en träff här i GBG...
- sideburn80
Jaha, fan det lät kul, speciellt för dig kan jag tänka. Det bästa av två världar 
- sideburn80
Nu missuppfatta nog jag, trodde du skulle visa upp rc oxå. 
Alltså... med RC... inte med min MB... den är inte tillräckligt färdig än. Utan ett gäng från forumet som visar upp RC. Så har du tid... kom med.sideburn80 wrote:Nu missuppfatta nog jag, trodde du skulle visa upp rc oxå.
Funderar på om jag ska till syrran eller skruva Baja. Blir nog syrran idag och Bajan imorgon!
Letar Baja 5B
- sideburn80
Låter verkligen kul, men det är ju en bit till Gbg från Bollnäs tyvär.S 500 R wrote: Alltså... med RC... inte med min MB... den är inte tillräckligt färdig än. Utan ett gäng från forumet som visar upp RC. Så har du tid... kom med.
Så är det... men det är på sommaren.. får kombinera det med Lisseberg.sideburn80 wrote:Låter verkligen kul, men det är ju en bit till Gbg från Bollnäs tyvär.S 500 R wrote: Alltså... med RC... inte med min MB... den är inte tillräckligt färdig än. Utan ett gäng från forumet som visar upp RC. Så har du tid... kom med.
- sideburn80
Där sa du nått, hehe...S 500 R wrote: Så är det... men det är på sommaren.. får kombinera det med Lisseberg.
Men om man måste prioritera, ser det ut som att Vimmerby-träffen kommer att bli sommarens största träff i så fall?
Givetvis är det så.. ska du åka på något så är det ju den...sideburn80 wrote:Där sa du nått, hehe...S 500 R wrote: Så är det... men det är på sommaren.. får kombinera det med Lisseberg.
Men om man måste prioritera, ser det ut som att Vimmerby-träffen kommer att bli sommarens största träff i så fall?