Ok.S 500 R wrote:Vi var mer än 31 bilar i Vimmerby vad jag kommer ihåg
Dagens körning på Tunarp Bashland (Sandhem)
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Re: Sv: Dagens körning på Tunarp Bashland (Sandhem)
Re: Dagens körning på Tunarp Bashland (Sandhem)
En kortis på AndHu's kurvtagning!
[Youtube][/youtube]
[Youtube][/youtube]
Resterande ligger på YT men varierande kvalite, begriper inte varför den laddade upp SD material 
Jag tänkte jag kunde dela med mig av ett ihopklipp jag gjorde på telefon för skoj skull.
Jag skyller lite på Maltes trailers han gjorde för ett tag sen
Jag skyller lite på Maltes trailers han gjorde för ett tag sen
[youtube][/youtube]
Haha.... Grymt....
Kul att man fick va med på ett litet hörn.
Kul att man fick va med på ett litet hörn.
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Det var en bra men kort film. 
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- Rallyfinnen
Här får ni en liten trailer till kommande event 
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Blev en kort snutt från helgens drabbning.. Tyvärr det enda som gick att använda då jag varit å pillat på en massa funtioner som jag inte begriper mig på
Billös expertkommentator..
Storträffen den 21:a September 2013
Efter att ha räknat igenom bilarna på gruppfotot några gånger så har jag kommit fram till att vi var 34 LS bilar fördelat på 28 förare, inräknat yngsta deltagaren Max 5 år (obekräftad ålder)
Denne 5-åring är något vi absolut inte får räkna bort då han på eftermiddagen även testkörde Lusses "svårkörda" bil men den rattade han runt banan med säker hand på kontrollen
Om ett år eller två när Max läser av bana och annat i omgivningen så kommer vi att få det knivigt att komma högst på prispallen, "Grästorpsmaffian" inräknat som tog hem hela prispallen till Grästorp MYCKET starkt gjort av dom
Här får ni lite råklippt film från dagen med stor uppslutning!
[youtube][/youtube]
Håll till godo, och dom som inte kunde komma, en del saknade och gärna fler nya ansikten, alla är så hjärtligt välkomna till vår gemenskap som är på plats, i förartornet, i depå eller runt korvvagnen det är så otroligt härligt att se alla dela på detta intresse med ett så brett spektrum av personligheter, från gammal till ung, liten till stor, granne till fjärran EAST/WEST/NORTH/SOUTH vi är alla glada för att ni kom
Efter att ha räknat igenom bilarna på gruppfotot några gånger så har jag kommit fram till att vi var 34 LS bilar fördelat på 28 förare, inräknat yngsta deltagaren Max 5 år (obekräftad ålder)
Denne 5-åring är något vi absolut inte får räkna bort då han på eftermiddagen även testkörde Lusses "svårkörda" bil men den rattade han runt banan med säker hand på kontrollen
Om ett år eller två när Max läser av bana och annat i omgivningen så kommer vi att få det knivigt att komma högst på prispallen, "Grästorpsmaffian" inräknat som tog hem hela prispallen till Grästorp MYCKET starkt gjort av dom
Här får ni lite råklippt film från dagen med stor uppslutning!
[youtube][/youtube]
Håll till godo, och dom som inte kunde komma, en del saknade och gärna fler nya ansikten, alla är så hjärtligt välkomna till vår gemenskap som är på plats, i förartornet, i depå eller runt korvvagnen det är så otroligt härligt att se alla dela på detta intresse med ett så brett spektrum av personligheter, från gammal till ung, liten till stor, granne till fjärran EAST/WEST/NORTH/SOUTH vi är alla glada för att ni kom
Last edited by BajaGute on 22 Sep 2013, 10:54, edited 1 time in total.