Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
Har precis pratat med Andreas på SwedRC om färger till min bil...
Lutar det fortfarande åt Metallic grå eller?S 500 R wrote:Har precis pratat med Andreas på SwedRC om färger till min bil...
Letar Baja 5B
Japp... titanium metallic och en floserande färg med till loggorna!!!
- madmike83
- Phone Number: 0709998877
[/quote]
Där som jag har tänkt göra en påhälsning länge nu
[/quote]
jasså ja dom har ingen verksamhet nu i butiken kommer köra webshop men det kommer finnas möjlighet att komma hit o köpa saker hemma hos mig kommer troligen ha nån bil hemma o massa reservdelar till bilar
hoppas bara på att alla papper kommer stämma nu. så kommer det bli bra är 99% att det kommer bli såhär
S500r
Ja det går diskutera

waqr
tack så mycket
jadu kommer ha lite av varje tror ja men mest bilar ska kolla om det går att få in kanske fg mcd också får se hur det blir ska börja jpbba på sidan till veckan
Där som jag har tänkt göra en påhälsning länge nu
jasså ja dom har ingen verksamhet nu i butiken kommer köra webshop men det kommer finnas möjlighet att komma hit o köpa saker hemma hos mig kommer troligen ha nån bil hemma o massa reservdelar till bilar
hoppas bara på att alla papper kommer stämma nu. så kommer det bli bra är 99% att det kommer bli såhär
S500r
Ja det går diskutera
waqr
tack så mycket
jadu kommer ha lite av varje tror ja men mest bilar ska kolla om det går att få in kanske fg mcd också får se hur det blir ska börja jpbba på sidan till veckan
HPI Baja 5b ss konventerad till 5T med zenoah 30,5 pro mod. Woodser kaross
http://www.rccenter.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rccenter.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Chattar med MMR. Dom är grymt trevliga 
Last edited by waqr on 20 Jan 2010, 19:40, edited 1 time in total.
Letar Baja 5B
Tycker jag låter jätte intressant... lycka till!!!madmike83 wrote: Där som jag har tänkt göra en påhälsning länge nu
S500r
Ja det går diskutera![]()
waqr
tack så mycket
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
japp dær sitter man nu, på førsta våningen. och kollar på forumet.MrKnopfler wrote:Lagom apparat ändå skäGGis![]()
![]()
hær nere ær det 4st 55 tums skærmar med 3 playstatin tr3or och ett
nintendo wi. golf simulator och sån lerduve simulator.
och 2 st pc.
låter som att jag ljuger men det ær sant.....
dom kostar verkligen på att man ska trivas på fritiden.
finns æven en modelklubb, men har inte kollat in det æn.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- J.A racing
Ok jäkla maffig pryl de där, jag pratade precis med min norska kollega från Norsk Scania AS. Dom är roliga norrmännen, tycker det är förvånansvärt lätt ändå att förstå varrandra.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Där som jag har tänkt göra en påhälsning länge numadmike83 wrote:
S500r
Ja det går diskutera
waqr
tack så mycket
jadu kommer ha lite av varje tror ja men mest bilar ska kolla om det går att få in kanske fg mcd också får se hur det blir ska börja jpbba på sidan till veckan[/quote]
Tur man inte har hälsat på då=)
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
- huSSe
- Hedersmedlem
akkurat!!! inte speciellt svårt att førstå, men sen finns det ju vissa svåra dialekt oxå, precis som i sweden, tænkte fræmst på skånskan.....J.A racing wrote:Ok jäkla maffig pryl de där, jag pratade precis med min norska kollega från Norsk Scania AS. Dom är roliga norrmännen, tycker det är förvånansvärt lätt ändå att förstå varrandra.
Är det mycket säkerhets kurser för att jobba på plattform?Hur och var söker man jobb på en plattform?
http://www.largescaleracing.se
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
info@largescaleracing.se
070-7910586
Nu kan jag även erbjuda mina kunder körning på våran offroad bana.
- sideburn80
Det brukar komma lastbilar från Norge till oss och ibland blir det jag som ska lossa dom, som Husse sa är vissa väldigt svåra att förstå. Jag bara stod öhhh... och han blev grinig men men vad ska man göra?huSSe wrote:akkurat!!! inte speciellt svårt att førstå, men sen finns det ju vissa svåra dialekt oxå, precis som i sweden, tænkte fræmst på skånskan.....J.A racing wrote:Ok jäkla maffig pryl de där, jag pratade precis med min norska kollega från Norsk Scania AS. Dom är roliga norrmännen, tycker det är förvånansvärt lätt ändå att förstå varrandra.
- J.A racing
Jo så är det ju, jag fegar ju lite och pratar med Oslo. Nordnorge är ju lite värre!huSSe wrote:akkurat!!! inte speciellt svårt att førstå, men sen finns det ju vissa svåra dialekt oxå, precis som i sweden, tænkte fræmst på skånskan.....J.A racing wrote:Ok jäkla maffig pryl de där, jag pratade precis med min norska kollega från Norsk Scania AS. Dom är roliga norrmännen, tycker det är förvånansvärt lätt ändå att förstå varrandra.
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- huSSe
- Hedersmedlem
tycker nog trondheims dialekten ær lættast att førstå.J.A racing wrote:Jo så är det ju, jag fegar ju lite och pratar med Oslo. Nordnorge är ju lite värre!huSSe wrote:akkurat!!! inte speciellt svårt att førstå, men sen finns det ju vissa svåra dialekt oxå, precis som i sweden, tænkte fræmst på skånskan.....J.A racing wrote:Ok jäkla maffig pryl de där, jag pratade precis med min norska kollega från Norsk Scania AS. Dom är roliga norrmännen, tycker det är förvånansvärt lätt ändå att förstå varrandra.ja skånska är ju inte lätt de heller. Var och jobbade nere i Helsingborg och Malmö ett tag förra hösten.