Vi har inte spikat nåt sista datum än, men hoppas ju kunna köra in i oktober !pepi wrote:
När är årets sista träff i Tunarp Bashland? Man blir som mer och mer sugen att komma ner i sommar =)
Träffar på Tunarp Bashland (Sandhem)
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Re: Sv: Träffar i Tunarp Bashland (Sandhem)
Re: Träffar i Tunarp Bashland (Sandhem)
Där sprack mitt deltagande, men hoppas att någon annan filmar så man får se galenskaperna!
- Dave
- Site Admin
Det handlar inte om att vi förbjuder odämpade pipor !
Vill bara att de som har möjlighet att göra något funderar på det
Hoppas det blev tydligare så !
Vill bara att de som har möjlighet att göra något funderar på det
Hoppas det blev tydligare så !
Då jag har inget ljuddämpare på min twin
Kanske bara köra med Losin...
- Dave
- Site Admin
Hehe !Burnout wrote:Då jag har inget ljuddämpare på min twin![]()
Ingen fara !
Antagligen kommer alla sluta köra och kolla på twinnen istället
Torpedon sitter ju lite taskigt till så en "äkta" ljuddämparna blir svårt att få på. Men jag ska testa med en slang av nåt slagDave wrote:Finns små smidiga ljuddämpare, men att bara leda avgaserna med en slang ner mot marken kan hjälpa lite.AndHu wrote: Hm, vad kan man använda till det?
Det är bara bra om man tänker lite på det......
Tur att man har tysta pipor då!
Okej! Sjukt hög låter från twin och mina kompisar sa till mig " den ju låter likadant som motorcross"Dave wrote:Hehe !Burnout wrote:Då jag har inget ljuddämpare på min twin![]()
Ingen fara !
Jag skulle tro att den dagen är vi lite fredade från klagomål med tanke på att vi ska skylta lite överallt om träffen runt om i trakten!Burnout wrote:Okej! Sjukt hög låter från twin och mina kompisar sa till mig " den ju låter likadant som motorcross"Dave wrote:Hehe !Burnout wrote:Då jag har inget ljuddämpare på min twin![]()
Ingen fara !
Alla twinnar som går SKA med för lite TWIN DUELL....Hör ni det nu Burnis & Malte ...Hade min varit körklar så hade den varit med oxå..
Om inte annat så får vi anordna klubbmästerskap i bakhjulsåka med Storkubik´s bilar det inkluderar även MMR 50 motorerna
Om inte annat så får vi anordna klubbmästerskap i bakhjulsåka med Storkubik´s bilar det inkluderar även MMR 50 motorerna
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
- Dave
- Site Admin
Hade ju varit riktigt kul att få till en liten duell mellan en 50cc och en twin....Mats B wrote:Alla twinnar som går SKA med för lite TWIN DUELL....Hör ni det nu Burnis & Malte ...Hade min varit körklar så hade den varit med oxå..
Malte, din mört ! Skruva tillbaka Bizetan i 5T´n ffs !
Haha! hade jag bara lyckats få tag i en pipa till Losin så hade den nog varit på väg ner i den nu, men när alla tre pipaktörerna på marknaden är ointresserade till att ens svara på mail så blir det svårt!
Men twinnen kanske kommer med, beror lite på om jag får min TS att gå riktigt...
Men twinnen kanske kommer med, beror lite på om jag får min TS att gå riktigt...
813.....Malte wrote:Haha! hade jag bara lyckats få tag i en pipa till Losin så hade den nog varit på väg ner i den nu, men när alla tre pipaktörerna på marknaden är ointresserade till att ens svara på mail så blir det svårt!
- Dave
- Site Admin
Ja, håller för en gångs skull med Robban !
813 is tha shit !

813 is tha shit !
Sitter en sån på hans TS reed.. Bort med skiten så går den sen!