MCDMCMonster aka DIABLO
Re: MCDMCRR aka DIABLO
Funderat en hel del i dag på om man skulle skaffa en motor och en pipa och köra skit ur denna bilen sammtidigt som man samlar ihop alla andra delar... men då finns ju risken att man tar sönder saker som man inte borde.. så jäkla svårt!!!
Klart som fan att du ska gasa med den..
Du måste ju ha nåt att jämföra med sen...
Du måste ju ha nåt att jämföra med sen...
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Funderar mer och mer på det faktiskt... kanske får bli så..
Ja va fasen du kan ju inte vänta tills nästa vinter med att testa det underbara med 4x4 snödrifting ... 
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Tror visserligen att snön hinner bort innan jag har råd med motor och pipa... men visst vill man köra 4wd nu när man har köpt en.
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
om inte annat så måste du prov køra, før att få blodad tand 
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
Känner inga problem med blodad tandhuSSe wrote:om inte annat så måste du prov køra, før att få blodad tand
Nu är det ju bara färg man ska välja... denna Metallic Titanium som SwedRC har måste vara lite "gunmetal" grå va??
Ja, jag tror det med.. känns som det skulle funka med all kommande kolfiber!waqr wrote:Metallic Titanium låter som en riktigt snygg gråaktig färg.
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
det blir nog fræckt. kolfiber ær væl lite grå aktigt ?
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
Ja, det är ju svart och grått kan man säga... hänger på hur ljuset faller..huSSe wrote:det blir nog fræckt. kolfiber ær væl lite grå aktigt ?
-
Ntch in da dirt
Ang motor varför inte bara skifta över motorn från fgn till mcd n när du får hem bilen
Det tar ju inte ens 5 min att få motorn på plats i mcd n då behöver du ju bara köpa till pipa sedan.
Det tar ju inte ens 5 min att få motorn på plats i mcd n då behöver du ju bara köpa till pipa sedan.
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Den tanken har slagit mig med... jag får se hur jag gör...Mcd powa wrote:Ang motor varför inte bara skifta över motorn från fgn till mcd n när du får hem bilen