Men jag gasar destå hårdare...
TEN's filmer
Re: TEN's filmer
Hehe men jag är inte så vass på bankörning heller...
den enda bankörningen jag provat är när jag hade min Mini-Z som var klassad i RACE klassen..Ruggigt kvick liten sak....
..men med mini-z så är det ju lite jämnare underlag..
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Banans ser skitfin ut tycker jag
gillar slowmo filmerna skarpt, måste vara en ganska schysst kamera va?
Snyggt gjort Ten! Tänk om man hade en sån bana i närheten. Då skulle man förmodligen inte göra annat än att köra RC
Ni förstår väl att ni har rätt stor press på er inför träffen då ni "tjuvtränat" så mycket
Ni förstår väl att ni har rätt stor press på er inför träffen då ni "tjuvtränat" så mycket
Letar Baja 5B
Mini-z har jag också testat men jag hade inte de snabba reaktionerna som krävs och studsade mest fram mellan sargerna.Mats B wrote:Hehe men jag är inte så vass på bankörning heller...den enda bankörningen jag provat är när jag hade min Mini-Z som var klassad i RACE klassen..Ruggigt kvick liten sak....
..men med mini-z så är det ju lite jämnare underlag..
![]()
![]()
Handbyggd Dodge WC52 1:6
Jo, slomo är rätt kul, man ser verkligen hur fjädringen får jobba.Calle786 wrote:
Vad det är för kamera vet jag inte, men det vet nog ulu.
Tack!waqr wrote:
Jo jag känner verkligen pressen, men eftersom jag har så slö bil kommer det nog bli tight
- Rallyfinnen
Trevligt med film!
Finns det mer filmer med körning på banan där man ser hela sträckningen?
Finns det mer filmer med körning på banan där man ser hela sträckningen?
Snyggt filmat Ten! Jag kunde inte gjort det bättre själv! 
Jag "gissar" på att kameran är en Casio EXILIM Pro EX-F1. Den kommer få jobba hårt i maj, lita på det!
Jag "gissar" på att kameran är en Casio EXILIM Pro EX-F1. Den kommer få jobba hårt i maj, lita på det!
Japp.. kan du hoppa upp och sätta dig på att den får göra...ulu wrote:Snyggt filmat Ten! Jag kunde inte gjort det bättre själv!