Japp.. nu är det på gång... hörde att Andreas hade fått tag på Model Concept nu medStelunex wrote:Fan nu börjar du få lite delar. Grymma Servon..S 500 R wrote:3 st Rhino digi 4 servon beställda i dag... och kolfiber servoplatta till MCD beställdes i går..
Vad har du köpt till din LS idag?
Re: Vad har du köpt till din LS idag?
Idag kunden jag äntligen få tummen ur och beställa min TR kopplingskit. Blev en silver med 17t pinjong.

Letar Baja 5B
Nja...har inte bestämt mig än. Har ju bara funderat i typ 2 månader snart 
Letar Baja 5B
Skojar bara...Verkar som en fin uppgradering dedär "kittet från TR " Bashproof 
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
Jo, jag tror det jag med. Verkar riktigt fint i passform och design och sen sitter ju pinjongen med en M6 istället för en M4 som original så det håller nog lite bättre.
Letar Baja 5B
- J.A racing
ÄNTLIGEN... 
Blir nog skit bra det där!!!
Det haller garanterat mycke battre!waqr wrote:Jo, jag tror det jag med. Verkar riktigt fint i passform och design och sen sitter ju pinjongen med en M6 istället för en M4 som original så det håller nog lite bättre.
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
Beställde std.koppling, kolvring och packningar från DDM igår. Från kullagergrossisten blev det hjullager och hjulaxlar. Beställde kl.17 och hade delarna i postlådan kl.11 idag.
Är det snabbt eller görsnabbt?
HPI Baja 5b SS med OBR/Zenoah 30,5 och Victory ProPipe. Styr med 3PM-2.4G
Så du fegade ur på kopplingen???Roxen wrote:Beställde std.koppling, kolvring och packningar från DDM igår. Från kullagergrossisten blev det hjullager och hjulaxlar. Beställde kl.17 och hade delarna i postlådan kl.11 idag.Är det snabbt eller görsnabbt?