Offroad LS bana i Stockholm
Re: Offroad LS bana i Stockholm
Förra året körde vi onsdag kvällar (ibland fredagkvällar) och lördag eller söndag.
Jag och Stellan drar nog och röjer på banan imorgon förmiddag om vädret håller sig.
Jag och Stellan drar nog och röjer på banan imorgon förmiddag om vädret håller sig.
HPI Baja 5B SS
HPI Baja 5B FLUX "projekt Ultima"
- Benny Klimp
Vädret ser ju lovande ut för imorgon. Vilken tid om det ska kvällsköras?
Blir ju byxor den här gången för att slippa alla jävla mygg.
Blir ju byxor den här gången för att slippa alla jävla mygg.
Death, Destruction,Chaos, Filth and Greed.....
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
Nu jäklar är det röjt på banan, kalle och jaf har stor kört där idag med motorsåg samt trimmer. Så nu behövs den omg köras upp med massor av bilar..
Är det någon som kan hjälpa till och få fram en uppsättning pallar till tornet vore det grymt. Tänkte ta med stor spik och nåla fast alla så inte snorungarna kastar iväg dem för oss..
Vi behöver även någon typ av banmarkering. Är det någon som kan bidra med alternativ....... . .
Är det någon som kan hjälpa till och få fram en uppsättning pallar till tornet vore det grymt. Tänkte ta med stor spik och nåla fast alla så inte snorungarna kastar iväg dem för oss..
Vi behöver även någon typ av banmarkering. Är det någon som kan bidra med alternativ....... . .
Stelunex wrote:Nu jäklar är det röjt på banan, kalle och jaf har stor kört där idag med motorsåg samt trimmer. Så nu behövs den omg köras upp med massor av bilar..
Är det någon som kan hjälpa till och få fram en uppsättning pallar till tornet vore det grymt. Tänkte ta med stor spik och nåla fast alla så inte snorungarna kastar iväg dem för oss..![]()
![]()

HPI Baja 5B SS
- Benny Klimp
Fy fan vad ni har jobbat... man blir ju tårögd. Jag é på att gasa upp skiten... ska kika om man kan få tag på nån form av banmarkering. Några önskemål på vad det ska vara?
Gamla däck som vi kört på hitills? kanske måla dom ltie i nån obskyr färg så dom verkligen skiljer sig från omgivningen.....?
Ska vi försöka oss på att köra imorgon?
Gamla däck som vi kört på hitills? kanske måla dom ltie i nån obskyr färg så dom verkligen skiljer sig från omgivningen.....?
Ska vi försöka oss på att köra imorgon?
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
- Benny Klimp
Men kikar man SMHI och det stämmer så ser ju torsdag mkt mkt bättre ut.

HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
Ja torsdag ser vettig ut enligt vädret.
Antingen däck alt såntdär flexrör som man gräver ner kabel med... Vore super om vi kunde få till något så att vi får till bandträckningen ordentligt.
Hur många kan komma och köra.....

Antingen däck alt såntdär flexrör som man gräver ner kabel med... Vore super om vi kunde få till något så att vi får till bandträckningen ordentligt.
Hur många kan komma och köra.....

- Benny Klimp
Torsdag? Jag dyker absolut upp. Ska se till att jag får med mig Bagarn också.
Kör vi dags eller kvälls körning?
Kör vi dags eller kvälls körning?
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
-
gromer_pyle
- Phone Number: 0722515228
Hallå.
Tänkte ev komma förbi på torsdag och prova bajan, vilken tid siktar ni på?. jag kan eventuellt ha ett gäng eu-pall som ligger och skräpar, typ 10-15st plus ett mek-bord tillverkat av pall. lite knixit att få dit bara då jag inte har dragkrok på bilen.
Tänkte ev komma förbi på torsdag och prova bajan, vilken tid siktar ni på?. jag kan eventuellt ha ett gäng eu-pall som ligger och skräpar, typ 10-15st plus ett mek-bord tillverkat av pall. lite knixit att få dit bara då jag inte har dragkrok på bilen.
Söker bil...
Vore kanon, ta med dom du kan få med!gromer_pyle wrote:Hallå.
Vi ses imorgon!

HPI Baja 5B SS
- Benny Klimp
Jag kan slita med mig en pirra om det behövs att släpa grejorna på, är väl inget monster men den borde funka för pall iaf. 
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
- Benny Klimp
Ska vi försöka att preliminära en tid?
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
HPI BAJA 5B SS
Satans little helper.
Låter kanon, jag ska se till att ta med spik o hammare så vi kan nåla fast det.. Jag ska försöka vara där efter lunch. Så man kan fixa lite innan..
Givetvis hänger allt på vädret...
Givetvis hänger allt på vädret...