Jag och sambon kommer ut med men tyvärr utan bilar denna gången har inte
Hunnit få hem delarna ännu till dom
Kort
Den jag köpte av dig har jag inte kollat ännu, men tror att det är pinnen som har gått av, för att drivaxeln sitter fortfarande på plats/ ska kolla detta nu ikväll...men den andra axeln lär nog gå sönder närsom, för den verkar va krokig.Dave wrote:Välkommen hit till RCBash !Dunderdanne wrote:Har köpt Dave' gamla Baja bygge av kim, så får hänga på ut nån helg framåt
Kul att bilarna hittar nya ägare som härjar omkring här i fortsättningen !
Hoppas du får mycket glädje av Bajan !
Skriv gärna i din profil varifrån du kommer också !
Kul !Pyspunka wrote:Halloj/ ny här på forumet, men vissa av er har jag träffat innan.
Tänkte dyka upp imorgon i Sandhem, och har som vanligt med mig lite åskådare![]()
(Sambons baja gick sönder i Sandhem sist
så jag undrar om det kanske finns nån vänlig själ, som har ett par drivaxlar till en 5b 2.0 att sälja? och som kan ta med det till Sandhem imorgon)....ska även ta med mig en nybyggd 5B ss, det blir premiär tur med den![]()
Och i värsta fall, så får väl sambon köra med den med
Är det pinnarna som gått av eller är dom gamla drivaxlarna helt vridna ?
Har den pajat som du köpte av mig också ?
![]()
Brukar ha med mig prylar för att kunna byta pinnar på plats om det behövs.....
Ni är välkomna med eller utan bilar !Andreas_jkpg wrote:Halloj alla här ute
Jag och sambon kommer ut med men tyvärr utan bilar denna gången har inte
Hunnit få hem delarna ännu till dommen tittar gärna och försöker ta lite go'a
Kort
Ok, drivaxlar löser vi på plats i värsta fall.Pyspunka wrote:
Den jag köpte av dig har jag inte kollat ännu, men tror att det är pinnen som har gått av, för att drivaxeln sitter fortfarande på plats/ ska kolla detta nu ikväll...men den andra axeln lär nog gå sönder närsom, för den verkar va krokig.
Tänkte att det kunde va kul om sambon fick dra ett par varv med egen bil, hon fick mer smak efter förra gången![]()
så det är det enda hon har snackat om i veckan...blir nog dyrt detta
Dave wrote:Vilka kommer ?
Jonas
Bjuggen
Malte
Målarn
Christoffer
Itasha
Pyspunka + Sambo
Fallen
Bertil (?)
Dave
Det är rätta takter !Pyspunka wrote:Mekade till 03:00 ....o klev upp kl 08:00..mer mek, men snart klar för o packa in i bilen![]()
Man får juh offra sig lite

Någon som vet hur många bilar som va hela efter dagens körningDave wrote:Tack alla för en kanonträff idag !
Vädret var ju klockrent och sällskapet kunde man inte gnälla på alls !
Väldigt trevligt hade vi allihop !
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests