Jag med......huSSe wrote:är ju en helt annan körkänsla på 4x4.
fan va jag vill ha en loosi!
JA´s "Blackpearl" 5ive T
Re: JA´s "Blackpearl" 5ive T
HPI BAJA 5B SS.Nu Kraken class1 True Scale Kit, Styr med Sanwa MT-4S
- J.A racing
Var precis och tömde brevlådan och där låg det en påse med röda fjädrar och luftfilter, och tullfritt var det också.

PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- J.A racing
Röda fjädrar bak monterat och klart, känns betydligt bättre och den klarar av att återgå till körnivån.
Nu vill jag ha min pipa också, hoppas den kommer i veckan.
- J.A racing
Köpte ett fullforce high flow kit av NHO1 och nu är det monterat.

Bra, då kom det fram ordentligt! 
Vart fick du tag på rödingarna??? Verkar va slut överalltJ.A racing wrote:Röda fjädrar bak monterat och klart, känns betydligt bättre och den klarar av att återgå till körnivån.Nu vill jag ha min pipa också, hoppas den kommer i veckan.
Billös expertkommentator..
Sorry förJ.A racing wrote:Köpte ett fullforce high flow kit av NHO1 och nu är det monterat.![]()
Jag har testat både MCD & HPI´s gummin men rören sitter löst som om man stoppat in dom o ett "gammel hål"
tackar på förhand..
MCD UltimateCarbon K600 TWIN
- J.A racing
Japp tänkte jag skulle meddelat dig men har haft mycket att stå i på firman, men nu är jag ledig en vecka igen.nho1 wrote:Bra, då kom det fram ordentligt!
- J.A racing
Mats B wrote:Sorry förJ.A racing wrote:Köpte ett fullforce high flow kit av NHO1 och nu är det monterat.![]()
...Men.. När ni monterar era fullforce kit hur gör ni för att dom ska sitta ordentligt i tankgenomförings gummit...
Jag har testat både MCD & HPI´s gummin men rören sitter löst som om man stoppat in dom o ett "gammel hål"![]()
![]()
tackar på förhand..
Jag tänkte samma sak när jag hade allt löst, men efter att jag pillat dit det i tanken igen så satt det som fan igen. Nu tror jag inte min motor kräver high flow
- J.A racing
Dom kan rotera ganska lätt, men att dra ur dom är lite svårare då hullingarna håller dom kvar i gummit.Mats B wrote:Ok ...får testa det då..
Den STOORA frågan är väl om det håller tätt den gång bilen ligger på taket med en het pipa strax under som det är på
MCD´n ??...
Man vill ju inte ha ett stort eldhav..
MCD´n ??...
-
Ntch in da dirt
Jag drog i en extra bensin slang genom hålet det gjorde åt iaf! Samt föreligger risk att det tar eld när bilen ligger upp o ner så dödar man väl bilen via sändare med killswitchen.Mats B wrote:Den STOORA frågan är väl om det håller tätt den gång bilen ligger på taket med en het pipa strax under som det är på
MCD´n ??...![]()
sålt av en fg, 3 mcd samt en nutech MME. Nu hägrar större leksaker riktiga fordon som jag själv kan köra .
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Extrem lek med elden är kasta bensin på lågorna
Killswitch i all ära men när bilen ligger på rygg & bensinen läcker igenom i genomföringen ner på en stekhet pipa så hjälper det ju föga med killswitch ..
Nähä..! nu får det var nog med
för min del denna gång..sorry ..JA. 
Nähä..! nu får det var nog med
- J.A racing
Jaha ingen pipa idag heller nu har Samba släppt en uppdaterad pipa också, samt en i Titan