Nja... jag satsar på Göteborg.wrep wrote:Bra då kommer du till Örebro alltså
FG Sportline "övningspulkan"
Re: FG Sportline "övningspulkan"
Japp, brevbäraren som kom med paketet är pensionär med... det du!Dave wrote:00:04 ?S 500 R wrote:Då har cylinderkittet kommit hem. Så nu är det nära.
Det var mig en snäll Postbärare.....
Men aight......då var den ihop 00:51 igen......inkörd 02:30 och klar för drabbning igen !
Eller hur... det är mig vi pratar om. Den har inte kommit ur kartongen än.
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
S 500 R wrote:Japp, brevbäraren som kom med paketet är pensionär med... det du!Dave wrote:00:04 ?S 500 R wrote:Då har cylinderkittet kommit hem. Så nu är det nära.
Det var mig en snäll Postbärare.....
Men aight......då var den ihop 00:51 igen......inkörd 02:30 och klar för drabbning igen !
Eller hur... det är mig vi pratar om. Den har inte kommit ur kartongen än.
-
wrep
- Phone Number: 0768033556
Du måste ju ha nån tävling i kroppen innnan du kliver in på hemmaplan som dess utom är NMS 500 R wrote:Nja... jag satsar på Göteborg.wrep wrote:Bra då kommer du till Örebro alltså
// Per slipsåkare som ibland fuskar i offroadträsket.
Ligger något i det kanske....wrep wrote:Du måste ju ha nån tävling i kroppen innnan du kliver in på hemmaplan som dess utom är NMS 500 R wrote:Nja... jag satsar på Göteborg.wrep wrote:Bra då kommer du till Örebro alltså![]()
Då fick jag bilen av Micke i dag (tack så jätte mycket för hjälpen). Var ut på V8 och körde lite, men det gick så där kan man säga. Kopplingen låg på sen den stog ju inte still. Tappade en skruv till bakbromsen, och den stannade för mig hela tiden. Svårt att nåla in den. När den inte står still.
Då tycker jag du ska anmäla dig till Örebro, kommer ju finnas minst 20 personer som kan hjälpa dig att få rätt på den:)
FG Sportsline
Lidköpings R/C Klubb
Lidköpings R/C Klubb
Jo, det är ju en bra annledning i och för sig. Men jag har folk här som kan hjälpa mig få den att gå. Men tack för erbjudandet 
Klart du ska vara med på Race!!
My motor is stalled but my wheels are still spinning
Jag är bokad den helgen med... så tyvärr.
Jag måste få bil att gå som jag vill först.
Jag måste få bil att gå som jag vill först.
Då har Micke gjort ett kanonjobb igen. Bilen går igen.. behövs bara nålas lite.
Då har man varit ut och kört ett tag. Började bra... i 4 varv. Sen dog bilen.... fick igång den, dog efter 4 varv. Detta hände en gång till sen var den tvärdöd. Som tur var hade Andreas en motor liggandes. Så motor bytte skedde. Så efter mycket om och men så var bilen igång igen. Han köra en tank innan jag tappade en skruv till främre undre bärarm. Tackar John, Micke och Andreas...
Du har fan inte tur med dina saker
Ingen alls faktiskt. Skulle behöva några flera skadefria varv i bilen känner jag.
ÄNTLIGEN!!! Körde i dag och bilen höll och funkade. Körde två hela tankar utan några problem. Känndes riktigt bra.