Verkligen! Helt underbart. Var bra ölen som fattades.zatangai wrote:Så jäkla gott det ärS 500 R wrote:Har också grillatzatangai wrote:Grillar och tar ett par pilsner
Vad gör DU just nu?
Re: Vad gör DU just nu?
- Dave
- Site Admin
- Phone Number: 0706318394
Hemkommen och nöjd efter en heldag på Hobbygårdens nya bana i Klippan !
Underbar dag rakt igenom !

- MrKnopfler
- Phone Number: 0705919847
Varför inte göra båda sakerna?jebogren wrote:Funderar på om jag ska uppdadatera twinen till 58cc eller köpa en rcmk k-30 motor till ett kommande hydro bygge![]()
Gällero passa på när vänner är i USA
"A car is just fast enough when you stand in front
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
of it in the morning and are afraid to unlock it."
-Walter Röhrl
I långa loppet kommer det nog bli det..... Men nu går man ta en sak i tagetMrKnopfler wrote:Varför inte göra båda sakerna?jebogren wrote:Funderar på om jag ska uppdadatera twinen till 58cc eller köpa en rcmk k-30 motor till ett kommande hydro bygge![]()
Gällero passa på när vänner är i USA
Har du några bilder???Dave wrote:Hemkommen och nöjd efter en heldag på Hobbygårdens nya bana i Klippan !
![]()
![]()
Sitter i trädgården och meckar baja och tar en kaffe, gott med fint väder 
Låter ju inte fel 
Ligger i soffan och tycker synd om mig själv.. Gjorde en vasektomi i fredags. Sen i lördags började det brinna i köket. Vilket resulterade i att jag fick kasta ut spis. Inte så bra att bära en spis när man är nyopererad i dom nedre regionerna..
Därmed min tillfälliga sinnesförvirring.. Har nu klarnat i huvet och tagit bort bilarna från säljavdelningen.
Därmed min tillfälliga sinnesförvirring.. Har nu klarnat i huvet och tagit bort bilarna från säljavdelningen.
Lät inget vidare du, men skoj du behåller bilarnaRobban wrote:Ligger i soffan och tycker synd om mig själv.. Gjorde en vasektomi i fredags. Sen i lördags började det brinna i köket. Vilket resulterade i att jag fick kasta ut spis. Inte så bra att bära en spis när man är nyopererad i dom nedre regionerna..
- J.A racing
Åfasiken de lät ju inget vidare, hoppas du är på benen snart så vi får ett utlåtande på nya motorn. 
PORSCHE GT3 RSR "Projektet".
- J.A racing
Fick min nya klocka och pinjong från Turtle idag samt att mina grejer från TCS crawler till fluxen ligger på posten. 
Får passa på att åka lite inlines i det fina vädret nu när dem sopat upp sanden 
- huSSe
- Hedersmedlem
- Phone Number: 0706663366
vad tyckte du om tcs grejerna?J.A racing wrote:Fick min nya klocka och pinjong från Turtle idag samt att mina grejer från TCS crawler till fluxen ligger på posten.
Bash hard 0r die trying the more you eat, the hungrier you get.
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
nytt bygge på G :)
vi finns på Facebook oxå!
haters Hate, Bashers Bash!
- J.A racing
Jo dom var jäkligt schyssta och verkar vara rejäla doningar.huSSe wrote:vad tyckte du om tcs grejerna?J.A racing wrote:Fick min nya klocka och pinjong från Turtle idag samt att mina grejer från TCS crawler till fluxen ligger på posten.